Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám stejný problém s firmou Helvetia, jako již několik stěžovatelů přede mnou. Obdržel jsem uvítací balíček, který jsem nerozbalený obratem doporučeně poslal zpět i s žádostí o mé vyřazení z evidence zákazníků Helvetia, přesto mi co cca tři týdny chodí upomínky o nezaplacení stále se navyšujícího poplatku. Poslední je už na 169,-Kč i s výhrůžkou využití dalších právních kroků. Telefonicky kontakt není možný. Co mám dělat?
Zákaznické číslo: 5696125
Číslo zásilky: 5696125001
Datum vystavení: 28.2.2016
J. S.
Colostrum super - 20 kapslí Poštovné a balné 79,- Kč
Nechci být už nikdy obtěžován ani kontaktován firmou Helvetia ani jí podobnou. To znamená, vymazání kontaktů i u spřátelených firem, kde poskytli můj kontakt a adresu.
|
Tweet |
Byla-li smlouva uzavřena prostřednictvím telefonického hovoru, je spotřebitel vázán právy a povinnostmi plynoucími ze smlouvy. Pokud si nepřeje být tímto vázán, má právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu, a to ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (dodání zboží). Tato lhůta se však prodlužuje o jeden rok v případě, že spotřebitel nebyl poučen o svém právu na odstoupení od kupní smlouvy.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, má povinnost vrátit podnikateli zboží nejpozději do čtrnácti dní od odstoupení. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb a ponechat si jeho kopii z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, popř. výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
velice se omlouváme. Dne 19.3.2016 jsme obdrželi vrácený Uvítací balíček, ale kolega jej omylem neodepsal. Z toho důvodu Vám byly expedovány upomínky. Balíček jsme již odepsali a k dnešnímu dni neevidujeme žádnou pohledávku. Upomínky prosím berte jako bezpředmětné.
Nicméně řešení této záležitosti na portálu dTest bereme jako neopodstatněný. Zákaznická linka 234 099 888 je k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00 operátoři jsou připraveni vyřazovat požadavky zákazníků. Stejně tak každý den zpracováváme emaily na info.cz@helvetia-dm.com. Také jste nás mohl kontaktovat SMS popř. dopisem.
Potvrzuji ukončení zasílání a odepsání balíčku.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Zákaznický servis
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za rychlost vyřízení. dTest je skvělá služba a budu ji doporučovat. Využil jsem poprvé, ale jistě ne naposled. Skvělá pomoc proti nepoctivým firmám a tzv. šmejdům.
J.S.