Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#1103Nebeslev neplní své závazky a okrádá lidi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Veronika Hadáčková

Znění stížnosti

Dne 15.7.2013 zaplacena částka 4.990Kč za voucher - na vibrační plošinu Eleonora, termín dodání cca 25 pracovních dnů. 19.8. poukaz stornován z mé strany, neboť dodavatel vibračního stroje mimidarek.cz mě informoval o skutečnosti, že na vibrační stroj budu muset počkat ještě cca 4-6. týdnů, s tím jsem nesouhlasila a tak mě mimidarek.cz odkázal na Nebeslev, kde si mám zažádat o zrušení voucheru a vrácení peněz. T jsem tedy napsala na nebeslev@nebeslev o zrušení voucheru a vrácení částky 4.990,- zpět na můj bankovní účet. Tentýž den tj. 19.8. mi z Nebeslev odpověděli, že můj voucher stornovali a předali požadavek na vrácení peněz jejich fakturantce, a že mi bude částka vyplacena nejpozději do 30 dní na účet ze kterého byl voucher uhrazen - tedy můj bankovní účet. Po uplynutí 30ti denní lhůty mi peníze vráceny nebyly a tak jsem se snažila dovolat na nebeslev telefonní číslo: 722 723 054 (uváděno na jejich stránkách) - ale telefon buď jen vyzvání, nebo a to hodně vyjímečně je obsazen. Dne 10. 10. jsem napsala e-mail, že mi peníze nebyly stále uhrazeny a že požaduji urychlené vrácení částky 4.990,- na svůj účet. Tento den mi i volali sami z Nebeslev a ujišťovali, že je to jen nedopatření a že ihned zurgují finanční oddělení, aby mi peníze vyplatili. Čekala jsem týden, opět nic na účet nepřišlo, tak jsem volala do Nebeslev opět telefon jen vyzváněl - od té doby jsem volala každý den minimálně 10x, psala jsem e-maily, na které vůbec neodpověděli. Dne 1.11.2013 jsem 1x zavolala do nebeslev, telefon opět nebrali.. Po 1 hodině mi volali z nebeslev sami, co jsem potřebovala.. tak jsem je požádala o vysvětlení, proč mi peníze stále nepřišli na účet a paní mi na to odpověděla, že si myslela, že už peníze mám když se nadále neozývám.. ! Nechápu, jak se neozývám? na mé e-maily neodpovídají, telefonáty nezvedají? Paní v telefonu ještě byla celkem drzá, řekla, mi, že peníze mi stejně nepošlou, tak co stále volám ... toto už jsem nevydržela a řekla, že půjdu na policii podat trestní oznámení, neboť zadržovat někomu peníze se přeci nesmí ne? Objednávka byla 15.7. 2013 a dne je 2.11. 2013 a já peníze stále nemám, pořád jen nějaké výmluvy, sliby a nebo dělají "mrtvého brouka" a neozývají se. Dne 1.11. mi byl ještě z Nebeslev poslán tento email:

Dobrý den,

na základě našeho telefoního rozhovoru jsem Vaše sdělení předala našemu vedení. Nicméně Vám mohu nabídnou ještě jednu variantu řešení.
Vzhledem k tomu, že v současné době řešíme s jedním dodavatelem velký soudní spor a díky negativní mediální kampani není naše současné postavení na trhu ČR nejpevnější, vrácení peněz klientům nebude probíhat minimálně další dva měsíce, než soudní spor vyhrajeme. Proto bychom vám rádi nabídli vrácení peněz formou kreditu. Veškeré akce na našich stránkách jsou plně uplatnitelné a na Vánoce bude přibývat spoustu dalších akcí. Celou vzniklou situaci se snažíme řešit, jak nejlépe můžeme, a varianta nabití kreditu Vám umožní nakoupit vouchery ve stejné hodnotě, za kterou je reklamovaný voucher anebo více poukazů do té hodnoty.


Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme a přeji příjemný den.

Obratem jsem na e-mail odpověděla, že nemám v žádném případě zájem o vrácení pěnez formou krediu, ale že chci vrátit zpět 4.990Kč na svůj bankovní účet.

Nebeslev na můj e-mail nereagoval.


Produkt

Vibrační stroj Eleonora


Požadované řešení

Požaduji od společnosti Nebeslev s.r.o vrácení celé částky tj. 4.990 Kč za zrušený voucher.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2013 12:02, před 11 lety

V případech, kde je jednou ze smluvních stran slevový portál, je zásadní, kdo byl poskytovatelem služby. Pokud slevový portál vystupuje pouze jako zprostředkovatel, může spotřebitel svůj nárok uplatnit u poskytovatele služeb.
Pokud došlo k odstoupení od kupní smlouvy, má prodejce povinnost ve lhůtě přiměřené vyplatit spotřebiteli zaplacené finanční částky. V případě, že tak neučiní, je v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2014 14:27, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.5.2014 14:28, před 11 lety


Veronika Hadáčková

Hodnocení: