Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
OBJEDNÁVKA-ÚHRADA-VOUCHER-SLEVOVÝ FORMULÁŘ
27.10.2015 - vyplněna objednávka č.9902011653 (stránky www.berslevu.cz)
- objednávka uhrazena kartou VISA (stránky www.berslevu.cz)
- vystaven voucher č.2010253/5841 (e-mail noreply@slevukupon.cz)
- vyplněn slevový formulář (voucher - stránky www.berslevu.cz)
29.10.2015 - telefonické spojení
( zjištěno, že žádný formulář vyplněn není a byl s operátorkou vyplněn znovu )
1.REKLAMACE ( registrovaná pod č. #135649 )
10.11.2015 -žádost o vyřešení a podání zprávy na mobil nebo e-mail (e-mail podpora@berslevu.cz)
16.11.2015 - urgence žádosti z 10.11.2015 (e-mail podpora@rabator.com)
- odpověď : bude provedeno storno objednávky a dobití kreditu (e-mail podpora@rabator.com)
23.11.2015 - odpověď : peníze vrátíme zpět stejným způsobem … (e-mail podpora@rabator.com)
24.11.2015 - žádost o vysvětlení kontaktu na mobil (e-mail podpora@rabator.com)
- odpověď : peníze vrátíme zpět na kartu (e-mail podpora@rabator.com)
2.REKLAMACE ( registrovaná pod č. #140351 )
01.12.2015 - žádost o nápravu (e-mail podpora@rabator.com)
02.12.2015 - přijetí požadavku – ozveme se ??? (e-mail podpora@rabator.com)
3.REKLAMACE
16.12.2015 - žádost o nápravu (e-mail podpora@rabator.com)
16.12.2015 - přijetí požadavku – omluva a odkaz na vyřešení v 2.pol.ledna 2016 ??? (e-mail podpora@rabator.com)
A DÁL NIC !!!
Pozlacený komplet náušnice, náhrdelník, náramek a prsten Victoria de Bastilla, obj.č.9902011653
vrácení peněz
|
Tweet |
Dohodli-li se strany sporu na zrušení kupní smlouvy, je společnost povinna ve sjednané době vrátit spotřebiteli zaplacené peněžní prostředky.
Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.