Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#11036Nedodané zboží ani vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2016, před 9 lety

Jaroslav Hodaň

Znění stížnosti

OBJEDNÁVKA-ÚHRADA-VOUCHER-SLEVOVÝ FORMULÁŘ
27.10.2015 - vyplněna objednávka č.9902011653 (stránky www.berslevu.cz)
- objednávka uhrazena kartou VISA (stránky www.berslevu.cz)
- vystaven voucher č.2010253/5841 (e-mail noreply@slevukupon.cz)
- vyplněn slevový formulář (voucher - stránky www.berslevu.cz)
29.10.2015 - telefonické spojení
( zjištěno, že žádný formulář vyplněn není a byl s operátorkou vyplněn znovu )
1.REKLAMACE ( registrovaná pod č. #135649 )
10.11.2015 -žádost o vyřešení a podání zprávy na mobil nebo e-mail (e-mail podpora@berslevu.cz)
16.11.2015 - urgence žádosti z 10.11.2015 (e-mail podpora@rabator.com)
- odpověď : bude provedeno storno objednávky a dobití kreditu (e-mail podpora@rabator.com)
23.11.2015 - odpověď : peníze vrátíme zpět stejným způsobem … (e-mail podpora@rabator.com)
24.11.2015 - žádost o vysvětlení kontaktu na mobil (e-mail podpora@rabator.com)
- odpověď : peníze vrátíme zpět na kartu (e-mail podpora@rabator.com)
2.REKLAMACE ( registrovaná pod č. #140351 )
01.12.2015 - žádost o nápravu (e-mail podpora@rabator.com)
02.12.2015 - přijetí požadavku – ozveme se ??? (e-mail podpora@rabator.com)
3.REKLAMACE
16.12.2015 - žádost o nápravu (e-mail podpora@rabator.com)
16.12.2015 - přijetí požadavku – omluva a odkaz na vyřešení v 2.pol.ledna 2016 ??? (e-mail podpora@rabator.com)
A DÁL NIC !!!


Produkt

Pozlacený komplet náušnice, náhrdelník, náramek a prsten Victoria de Bastilla, obj.č.9902011653


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2016 15:01, před 9 lety

Dohodli-li se strany sporu na zrušení kupní smlouvy, je společnost povinna ve sjednané době vrátit spotřebiteli zaplacené peněžní prostředky.

Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 10:17, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.