Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prodávající absolutně nereaguje na emaily a na telefon už vůbec ne !
Již několikrát sliboval že telefon pošle bohužel tomu tak není.
Podle jejich obchodních podmínek může poslání telefonu trvat až 60 pracovních dnů ale už to bude 50 a komunikace žádná.
Před měsícem slibovali naskladnění do 14-19 dnů a už to výrazně přesáhlo jejich limit !
Obchod nedoporučuji a plánuji na ně podat trestní oznámení nebo tam zajet osobně a trošku jim domluvit.
Zboží bylo zaplaceno s přeplatkem. Přeplatek nebyl vrácen, prý je ve fázi posuzovaní - již 2 měsíce !
iPhone 5S - černá/šedá barva
Za tak dlouhé čekání bych očekával možná tak to že by poslali ty telefony dva.
Již dávno jsem si mohl koupit jiný !
Požaduji minimálně vrácení peněz, výraznou slevu,
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.