Společnost


General NET Advertising s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11039Komunikace přes telefon a email nulová

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2016, před 9 lety

Filip Cveček

Znění stížnosti

Prodávající absolutně nereaguje na emaily a na telefon už vůbec ne !
Již několikrát sliboval že telefon pošle bohužel tomu tak není.
Podle jejich obchodních podmínek může poslání telefonu trvat až 60 pracovních dnů ale už to bude 50 a komunikace žádná.
Před měsícem slibovali naskladnění do 14-19 dnů a už to výrazně přesáhlo jejich limit !
Obchod nedoporučuji a plánuji na ně podat trestní oznámení nebo tam zajet osobně a trošku jim domluvit.
Zboží bylo zaplaceno s přeplatkem. Přeplatek nebyl vrácen, prý je ve fázi posuzovaní - již 2 měsíce !


Produkt

iPhone 5S - černá/šedá barva


Požadované řešení

Za tak dlouhé čekání bych očekával možná tak to že by poslali ty telefony dva.
Již dávno jsem si mohl koupit jiný !
Požaduji minimálně vrácení peněz, výraznou slevu,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2016 10:38, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 19:11, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.