Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Brno, 12.10.2013 jsem písemně na provozovně v Olimpii předala:
Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace
Vážení,
Dne 15.8.2012 jsem ve Vaší prodejně v Olympii zakoupila Nokia C6-01Silver sériové číslo 358627045618723. Bohužel přestal fungovat dotykový panel. Tuto vadu jsem reklamovala dne 11.9.2013 a žádala o opravu (viz. Reklamační protokol). Dne 11.10.2013, tedy 30 kalendářních dnů od vytknutí vady jsem se telefonicky informovala ve Vaší provozovně, zda byla vada odstraněna. Bylo mi sděleno, že reklamace byla uznána, ale nemáte k dispozici potřebné díly a proto mám nárok na vrácení kupní ceny.
Proto od kupní smlouvy tímto odstupuji a žádám Vás o vrácení kupní ceny na můj bankovní účet č. ....
A peníze k 2.11.2013 nikde
Očekávala jsem, že mi zašlou peníze.
|
Tweet |
V obchodním ani živnostenském rejtříku není uvedena informace, že by společnost byla v likvidaci. V případě, že není reklamace vyřízena do 30 dnů dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Z výše uvedeného vyplývá nárok spotřebitele na vrácení kupní ceny.
Hodnocení:
Komentář: 12.11.2013 jsem měla peníze na účtu