Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#11047Nekvalitní zboží AA nabíjecí články 2400mAh - Tronic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 27 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2016, před 9 lety

Jan Kuba

Znění stížnosti

Oproti starému provedení 2300mAh je o 100mAh větší kapacita. Ale balení 4 ks člámků má malou hmotnost? Opravdu - 4 ks 2400mAh článků váží pouhých 74g. To je článek 18,5g.

Starší články stejného provedení Leak-proof metal" jen 2300mAh váží 4 ks 107g. Tedy 26,7g/článek.

8,25g se někam podělo, ušetřilo se...?

A samozřejmě je to znát na kapacitě článku, změřená je jen cca 1300-1400mAh !!!!!

Prostě šmejd. A asi se počítá s tím, že si správnou kapacitu ověří málokdo. Že na to lidé nemají vybavení.
V letáku http://kompasslev.cz/lidl-letak-11113-431-14 píšou "tradiční vysoká kvalita" , ale bohužel, v tomto případě jsou články totální zklamání.

Dá se říct, že jde o klamání spotřebitele, na obalu baterií ( i článků) je kapacita 2400 mAh, změřená je cca poloviční.

Přitom před tím nabízené články 2300mAh jsou v pořádku, změřené kapacity ve 20 procentech zakoupených kusů překračují deklarovanou kapacitu 2300mAh i o 50 mAh.

Proč taková změna? Doposud byly články Tronic opravdu kvalitní, sám jich mám velké množství...
S kvalitou výrobků LIDL jsem byl doposud spokojen.


Produkt

Tronic nabíjecí baterie 4 kusy 2400mAh, cena 99,90kč, nabídka od 30.05.2016 do 05.06.2016


Požadované řešení

Stáhnutí baterií z prodeje, nabídnutí zákazníkům vrácení peněz za zboží. Netestovány baterie AAA ( 1000mAh ) provés testy i těchto baterií.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2016 12:32, před 9 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu. vadnou věc je proto vhodné reklamovat u prodávajícího.

Prodávajícímu může být uložena také pokuta ve výši až 5 000 000,- Kč, pokud při prodeji výrobku uvádí nepravdivý údaj. V takovém případě by se totiž jednalo o klamavou obchodní praktiku. Dozor nad dodržováním povinností uložených na základě zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2016 15:55, před 9 lety

Vážený pane Kubo,

je nám líto, že nejste s naším výrobkem spokojen.

Baterie typu AA mají kapacitu 2400 mAh, váha jedné baterie je 28,5 g, celé balení by tedy mělo vážit 114 g. Nižší kapacita může být způsobena tím, že NimH články získají plnou kapacitu až po několika nabíjecích cyklech. Konkrétně je v návodu uvedeno že po 5ti nabíjecích cyklech. Pokud však hmotnost neodpovídá deklarované hmotnosti, přineste baterie do naší prodejny a prověříme to.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.6.2016 17:58, před 9 lety


Jan Kuba

No já myslím, že jsem napsal velmi jasně, že články váží 74g, tedy jeden pouze 18,5g. Ta hmotnost je ověřená na dvou vahách. Celé balení tedy nemá hmotnost 114g ( jak prohlašujete ) ale jen 95g ( včetně blitru ).
A bateri nemá 2400mAh , ale zhruba jen polovinu! A to po 14 cyklech. Nabíjení dle návodu k použití, uvedeným proudem.
Zakládal jsem stížnost i přímo na web společnosti LIDL , cca 6 dní se nic neděje, urgoval jsem telefonicky.
Ano, nakonec se ozval někdo z nějaké jiné firmy , chce články poslat aby je mohli otestovat. Poslali kód pro doručovatelskou službu. Zase zbytečné zdržení. Mám ověřené, že veškeré baterie mají malou hmotnost. Vzal jsem si kapesní váhu přímo do obchodu ( Klatovy ) a hmotnost celého balení( včetně blistru ) nepřevyšuje 104g ani u jednoho z namátkově vybraných a vážených 20ks. Kolega mi natočil video.
Čekal jsem trochu rychlejší odezvu, vzhledem k tomu, že lidi vesele baterie kupují. Myslel jsem, že se prodej pozataví , nebo tak něco. Ale kdepak.
Není nic jednoduššího, než články vzít a otestovat. Přímo z obchodu. Princip měření náboje je učivo 8.tř. základní školy, kapacitu lze otestovat i v tzv. chytrých nabíječkách. Jenomže ono je jednodušší vyčkávat, nechat si články poslat.
Problém s tímhle výrobkem je, že lidi nemají vybavení na to, aby si kapacitu otestovali. Kdyby se někdo ve společnosti snažil, už by to bylo vyřešené a minimálně ten koš baterií v Klatovech by již nebyl v nabídce a stažený. Ano, mě možná za 14 dní někdo pošle správné články, nešizené - jako náhradu, ale co ti další, kteří si to v dobré víře koupili?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2016 12:40, před 9 lety

Vážený pane Kubo,

Vaši stížnost aktuálně řeší naše oddělení kvality a výrobce výrobku, v nejbližší době Vás tedy budeme kontaktovat. Pokud se zjistí, že výrobek nesplňuje dané vlastnosti, bude zákazníkovi zaslán výrobek nový.

Prosíme Vás o trpělivost a děkujeme za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.6.2016 20:05, před 9 lety


Jan Kuba

Děkuji za zprávu. Dejme tomu, že dostanu nový výrobek....
A co ostatní? Těch baterií se prodaly tisíce kusů. Spotřebitelé mají doma články s poloviční kapacitou. Jak to mohou reklamovat oni, když ani nevědí, že jsou články vadné?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2016 23:17, před 8 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.