Společnost


DINEPA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1105Přečipovávání původně originálních tomerů a vydávání je za nové, alternativního výrobce. Zaslání levnějšího zboží za cenu dražšího, nezájem řešit výměnu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Olga Spilková

Znění stížnosti

Dobrý den,
jedná se o firmu DINEPAspol. s r.o., Jungmannova 499/41, 697 01 Kyjov.
Před časem jsem na jejich stránkách zadala poptávku po tonerech (na základě letáku, který mi přišel do poštovní schránky) do tiskárny SAMSUNG CLX 3170 a nejspíše také HP LJ 1020. Nepřišla mi na to žádná odezva, ani potvrzení toho, že by se jednalo o objednávku, vyplnila jsem jen jakýsi formulář na webu, kde se dotazovali, o co bych potencionálně měla zájem. A až v úterý 8.10.2013 mi zcela nečekaně došla od této firmy dobírka na 2.846,-Kč. Před jejím převzetím jsem nejprve zjišťovala na poště od koho zásilka je a následně jsem kontrolovala telefonicky na odesilatelské firmě s panem Dikovským o co se jedná a bylo mi řečeno, že jde o 1 ks černý toner a po 1ks ostatní barvy (modrá, žlutá,. červená) do tiskárny SAMSUNG CLX 3170. Také tvrdil, že je zvláštní, že mi nepřišlo do emailu žádné potvrzení objednávky. Jak jsem zjistila sama následně, oni žádné potvrzení neposílají a na emailovou komunikaci reagují pouze pokud jim pohrozíte případným podáním stížnosti. Zásilku jsem tedy převzala, ale po jejím rozbalení jsem zjistila, že obsahuje sice do SAMSUNGU toner černý, červený a modrý, ale místo žlutého tam byl černý toner do HP LJ 1020.
Vyfakturovány byly ovšem tonery do Samsungu (pozn. vyfakturovaný toner do Samsungu stojí 584,-Kč bez DPH, do HP LJ 1020 pak 385,-Kč bez DPH).
K mému dalšímu nemilému překvapení se ale jednalo o původně originální tonery od firmy Samsung, které však byly přečipované (to se dá provést proto, aby se z toneru vyčerpal zbylý barevný prášek, neboť původní elektronická čidla po určitém počtu natisknutých stránek hlásí, že je toner prázdný), přestože pan Dikovský mi tvrdil, že je to alternativní výrobce... Takže jsem koupila nikoliv nové, ale přečipované použité originální tonery, neoriginálně balené, kdy přes váleček s barvou byl přehnutý jen obyčejný kus papíru přidržený dvěmi gumičkami, nikoliv klasická plastová ochrana s molitanovou vložkou, která toner chrání.
Volala jsem do firmy panu Dikovskému, který se mi snažil tvrdit, že on o technologii výroby tonerů nic neví, že je to věcí výroby, že na mne dá telefon nějakému kolegovi, který mi vysvětlí, jak to, že posílají takto upravené tonery. Samozřejmě už od nich nikdo nevolal a já jsem se už panu Dikovskému také nedovolala.
Opakovaně jsem pak psala emailem panu Dikovskému o poslání toneru, který mi již vyfakturovali za cenový rozdíl, mezi tímto a již zaslaným tonerem. Ovšem až do doby než jsem pohrozila stížností na ČOI to bylo bez odezvy. Na pohrůžku obratem reagoval emailem, že to zařídí.
Opět mi nepřišla předem požadovaná informace o doplatku ceny a ani o termínu odeslání zboží a ani o tom co vůbec pošlou, až včera mi pošta avizovala předání zásilky od této firmy. Ovšem za cenu dražšího toneru, který jsem již platila. Žádná faktura, žádný dodací list. Psala jsem tedy panu Dikovskému dotaz ohledně zásilky, opět zůstal bez jakékoliv odezvy. Rozhoda jsem se tedy zásilku nepřevzít.
Jsem přesvědčená, že jde o podvod na potencionální zákazníky, kterým je nabízeno rádoby levnější kvalitní zboží, nicméně ve výsledku dostanou opotřebené zboží za cenu 3x vyšší, než kdyby si sami zakoupili čipy a tonery si doma za cenu cca 200,-Kč za čip na toner přelepili čipy sami.
Navíc jde o velmi nesolidní komunikaci se zákazníky, uvádění v omyl a nakonec "kupování zajíce v pytli", protože teprve až doma zboží po předchozím zaplacení rozbalíte, zjistíte, co Vám vlastně firma poslala. Dopředu to (oznámení o odeslání zásilky nebo fakturu či dodací list)od nich vyzískat nelze.
Jsem opravdu rozhořčena jejich počínáním, a proto jsem přistoupila k tomuto kroku a podávám tímto na firmu DINEPA spol. s r. o. IČO 29275440 stížnost.
Mohu Vám zaslat kopii letáku uvedené firmy, aby bylo vidět, jak "své" zboží nabízí i kopii faktury, kde mi vyfakturovali jiné zboží než mi ve skutečnosti zaslali.


Požadované řešení

vrácení poměrné části zaplacených peněz, ale hlavně nepodvádění zákazníků klamavými informacemi!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2013 11:58, před 11 lety

V případě, že je uzavřena smlouva přes internet, mělo by dojít i k potvrzení objednávky prodejcem. Zároveň by měl být kupující srozuměn s termínem dodání a konečnou cenou. V případě, že je obsahem dodané zásilky jiné zboží, i když jen z části, než bylo předmětem objednávky, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou. Ten se uplatňuje na základě § 616 občanského zákoníku. Kupující by měl na náklady prodejce zaslat zboží dodané navíc zpět a prodejce mu odeslat bezplatně chybějící část zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2014 10:12, před 11 lety

Společnost DINEPA s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.7.2014 10:14, před 11 lety


Olga Spilková

Hodnocení: