Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#11053Poplatek za žárovky po odstoupení smlouvy se společností LAMA Energy a.s.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 27 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2016, před 9 lety

Věra Procházková

Znění stížnosti

Smlouvu se společností LAMA Energy a.s. jsem vypověděla v zákonné lhůtě 14 dnů a na dotaz co mám udělat s ,,DÁRKEM"-žárovkami mi pracovnice společnosti Lama sdělila,že je mám vrátit společnosti,tedy Blue Ocean Management s.r.o. Balíček s žárovkami jsem poslala 23.5 2016 poštou. Nechápu tedy proč mi poslali fakturu za zboží.které jsem vrátila.
Jednání považuji za neférové.Faktura přišla až dnes t.j.2.6.2016 a zatím jsem nepodnikala žádná opatření. Jsem ale rozhodnuta, že se, v případě,že bude firma Blue Ocean Management ode mne vyžadovat,přes to,že jsem ..DÁREK" vrátila,zaplacení faktury,obrátím na pořad ČERNÉ OVCE,jak to už ostatně učinilo několik občanů.
Podotýkám ještě,že smlouvu o předání žárovek jsem nepodepsala já-Věra Procházková-nebyla jsem doma,ale v práci,ale můj manžel,kterému kurýr řekl,že o nic nejde ať to klidně podepíše za mne.


Produkt

Faktura VF 163446


Požadované řešení

Zboží je vráceno a nechci tedy nic platit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2016 09:05, před 9 lety

Bylo-li odstoupeno od smlouvy o dodávce energií, ruší se i kupní smlouva, která je na smlouvě o dodávce energií závislá. Spotřebitelka není povinna hradit žádný smluvní poplatek, neboť smlouva, která by tuto povinnost zakládala, již zanikla. Není podstatné, zda je kupní smlouva na žárovky na jiné listině, uzavřená s jiným podnikatelem a třeba i s doložkou o nezávislosti na smlouvě o dodávkách energií, i tak zrušením změny dodavatele se bez dalšího zruší i práva a povinnosti z kupní smlouvy.

Jakmile tedy od smlouvy o energiích spotřebitel odstoupí, dle ustanovení § 1727 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se automaticky zruší i smlouva, která je s ní provázaná, tedy smlouva kupní. Obě strany pak mají povinnost vrátit vše, co plnily. Spotřebitel je povinen vrátit žárovky, což v daném případě učinil.

V případě, že by společnost hrozila exekucí na částku za žárovky, platí, že případnou exekuci by musel nařídit soud.

Pokud situace dospěje do stadia, že se bude spotřebitelka muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2016 23:12, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.