Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#1106Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Martina Kovářová

Znění stížnosti

30.4.2013 jsem si u společnosti Nebeslev koupila voucher v hodnote 2490 Kč. Hned druhy den jsem poslala peníze na jejího účet, pote jsem menší čekala a jelikoz se stále nic nedělo, zacala jsem zboží nejdrive určovat u dodavatele, ten porad sliboval, ze zboží je opět vyprodané a ze v další valce, která přijde za 14 dni bude i jeďen přístroj pro mne.. Takto to trvalo další skoro 2 mesice. Mezitím jsem již problém zacala řešit se spol . Nebeslev. Ti mi nabídli vraceni peněz a jelikoz byl červenec a zboží jsem stále nemela, tak jsem na vraceni přistoupila. Od té doby stále slibovali peníze a nic. Komunikace trvala další mesic a pul a od půlky srpna již nikdo na e-maily ani telefonáty nereaguje. Na spolecnost je nyní podana již druha hromadná žaloba.


Produkt

Kod objednavky: 4852243841, Přístroj LD⢢ UltraPlus vytvořený speciálně pro laserovou epilaci pro domácí použití! Bezpečný a velmi účinný laser (808nm)


Požadované řešení

Vraceni peněz, které mělo proběhnout již v cervenci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2013 12:14, před 11 lety

V případě, že jednou ze smluvních stran je slevový portál, je zásadní, kdo je dodavatelem, případně zda je portál pouhým zprostředkovatelem, který jedná jménem a na účet poskytovatele služeb. Pokud je poskytovatelem služeb jiný podnikatelský subjekt, lze žádat plnění i po něm.
V případě, že je dodavatel v prodlení a je vyzván k dodatečnému plnění, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy na základě § 517 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2014 14:30, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.5.2014 14:31, před 11 lety


Martina Kovářová

Hodnocení: