Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#11063Odmítnutí odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2016, před 9 lety

Czastkova Petra

Znění stížnosti

V AAA Auto Praha jsem zakoupila vůz Honda Jazz 1.2 dne 29.5.2016 jako vůz ve výborném stavu, bez nutnosti investice.
Při kontrole v autor. servise po zakoupení byla zjištěna: vůle v ložisku, nutná výměna zadních brzd,uložení ramen, krytu katalyzátoru a podvozek je celkově ZNAČNĚ zrezlý! Cena opravy v cca 30 000,- Z tohoto důvodu jsem žádala o odstoupení.
Vady vozu, prokazatelně byly na voze v okamžiku prodeje a kupující na ně nebyl prodávajícím upozorněn!


Produkt

Honda Jazz 1,2 SPZ: 2C3 1009 VIN: JHMGD57305S230457


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2016 09:53, před 9 lety

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly. Sjednané vlastnosti by měly být zaneseny ve smlouvě.

Pro tento případ bude rozhodující, co konkrétně má spotřebitel uvedeno v převzatých smluvních dokumentech k nákupu vozu. Ze strany spotřebitele by byla možná rovněž argumentace, že prodávající neupozornil spotřebitele na všechny vady vozidla, že se tedy jedná o skryté vady, jež má právo reklamovat. Pokud se vada na věci projeví v prvních šesti měsících od převzetí vozidla, musela by společnost v případě soudního sporu prokázat, že věc nebyla vadná již v době převzetí.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě porušení smlouvy prodávajícím podstatným způsobem. Rozumí se jím takové porušení povinnosti, o němž již při uzavření smlouvy prodávající věděl nebo musel vědět, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, pokud by toto porušení předvídal. V ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není.

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2016 12:07, před 9 lety

Vážená paní Czastková,
mám informaci, že kolegové se s Vámi spojili a věc by měla být vyřešena. Dejte prosím vědět, jak jste byla spokojená s řešením.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2016 18:35, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2016 09:34, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.