Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,byl jsem zákazníkem zmíněné společnosti Bohemia energy.Oslovila mě jiná dodavatelská společnost Right Power Energy s nabídkou lepších dodavatelských podmínek na plyn a elektřinu.Přistoupil jsem na změnu dodavatele a podepsal jsem plnou moc na zrušení smlouvy u Bohemia Energy.Asi po měsíci mě kontaktovala paní s Bohemia Energy,která mi začala rozmlouvat výpověď u jejich společnosti BE.Nabídla mi ještě lepší cenu elektřiny a plynu i s bonusy.Samozřejmě se mi nabídka líbila a paní od BE mi po telefonu řekla,že se nemusím o nic starat,že společnost BE se o všechno postará v můj prospěch,akorát musím podepsat plnou moc na zrušení výpovědi u BE,plnou moc mi zaslali poštou.Paní,která mě přemluvila se chovala velmi obětavě a vstřícně,že se o vše postará,dala mi kontakt na sebe v případě problémů.Plnou jsem podepsal a odeslal na BE s tím,že vše proběhne hladce a bez toho,abych byl stíhán za porušení smluvních podmínek.Měl jsem smlouvu s BE na dobu neurčitou.Po nějaké době mi přišel dopis do RIGHT POWER ENERGY s kalendářem na zálohy za plyn a elektřinu.Hned jsem kontaktoval zmíněnou paní od BE a ona mi řekla,že Right Power Energy nerespektoval zrušení výpovědi s tím,ať jí už nevolám a odkázala mě s problémem na zákaznickou linku BE.Jenže měsíc na to mi přišel dopis od BE s fakturou na uhrazení deaktivačního poplatku s celkovou částkou 12 100,- Poplatek jsem zaplatil,cítím se poškozený,BE nejednala v můj prospěch a neoprávněně se obohatila.Rád bych věděl,kdo pochybil a jestli měli právo vymáhat po mě nějaké sankce.Přece paní,která toto vyřizovala,mě ujišťovala,že o vše se postarají a myslel jsem,že nebudu poškozený.
dodávka plynu a elektřiny
Vrácení peněz
|
Tweet |
Zaměstnankyně společnosti jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupkyně a právní jednání zaměstnankyně podnikatele zavazuje. Pokud spotřebitel postupoval v souladu s pokyny, které mu udělila zaměstnankyně společnosti, nemůže společnost po spotřebiteli žádat poplatek, který byl vystaven v souvislosti se zrušením smlouvy (řádná výpověď smlouvy byla vzata zpět na základě dohody se zaměstnankyní; pokud by tomu tak nebylo, nevznikl by nárok na smluvní poplatek).
Dobrý den, pane Konarski,
je mi velice líto, ale podle dostupných informací se nepodařilo dohledat Váš zákaznický účet v informačním sytému dodavatele.
Prosím o doplnění některého z identifikačních údajů, aby bylo možné uvedený požadavek ověřit.
Děkuji za pochopení a spolupráci.
S pozdravem
Monika Schneiderová
Dobrý den ,pani Schneidrová
Prosim o napsani , ktere udaje vam
chybi .
S pozdravem
Konarski.
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Dobrý den, pane Konarski,
prosím o uvedení čísla Smlouvy, čísla zákaznického účtu, případně číslo odběrného místa.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Dobrý den pani Schneiderová.
Moje zákaznicke čislo je 7105684629.
Doufam, že teď už nebudou problemy s vyřešenim meho problemu.
Přeji hezky den.
Konarski
Dobrý den, pane Konarski,
na základě kontroly Vašeho zákaznického účtu jsem zjistila, že Váš smluvní vztah se společností BEE byl předčasně ukončený k datu 31.1.2016 ze strany jiného dodavatele a to i přes nesouhlas se změnou dodavatele ze strany společnosti BEE. Nový dodavatel nerespektoval zamítavé stanovisko a ani nesouhlas se změnou dodavatele a k datu 1.2.2016 odběrné místa odregistroval prostřednictvím systému OTE.
Váš nový dodavatel je od 1.2.2016 společnost RIGHT POWER ENERGY.
Jak jste byl písemně informován, došlo k převzetí části podniku společnosti RIGHT POWER, a.s. společností BEE. Vzhledem k této skutečnosti se rozhodla společnost BEE v rámci vstřícných kroků na sankci dále netrvat a smluvní poplatek ve výši 12 100 Kč bude v plné výši stornován.
Kolegové ze zákaznické linky se s Vámi spojí a dohodnou způsob vrácení finančních prostředků.
Věřím, že celá situace bude vyřešena především k Vaší spokojenosti.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
BEE
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.