Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#11069Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2016, před 9 lety

Josef Bajer

Znění stížnosti

Zdravím Vás
Nepatřím mezi tzv. stěžovatele. Naopak u czc.cz jsem si koupil několik výrobků a jsem s nima spokojený. Syn koupil manželce tablet přes internet. Záruka končí tento rok v Listopadu 2016. Před měsícem začala vypadávat Wifina a to každých 40 minut. Bylo třeba tablet resetovat a to se podařilo až na popáté a někdy i po 30 minutách. Dal jsem tablet do czc.cz Plzeň. Ochotně to přijali a poslali do opravy. Asi za 14 dnů mě předali tablet jiný, že tamten nejde opravit. Tento tablet dělal to samé ale častěji. Znovu jsem ho dal do opravy a byl mě předán s tím, že přetočily program a že tomu nic není. Zkoušeli ho asi 15 minut. Při předání mě bylo řečeno, že vše je v pořádku, že to již opravovat nebudou. Když se bude závada opakovat mám ho dát soudně přezkoušet a soudit se. Nakonec mi dali Vaši adresu. I po této opravě dělá tablet to samé vypadává Wifina a dlouho to trvá než to resetuji. Žádám Vás o radu. V pondělí tj. 6.6 2016 jdu znova do opravny v Plzni CZC.CZ. Mám se soudit nebo mi poradite něco jiného ? Já nepotřebuji nový tablet jenom to, ať je ten starý opravený a je funkční. Děkuji za odpověď


Produkt

Tablet POINT OF VIEW, Mobii 945. 9,7 capacitive scren, Android 4.1, 16 GB


Požadované řešení

Můj požadavek- Jedenkráte byl tablet vyměněn a nefungoval. Podruhé údajně opraven a zkoušen 15 minut a byl v opravně funkční.
Další oprava prý nepřipadá v úvahu. Tak zbývá vrácení peněz a koupím si jiný ne tuto značku. ( manželka si na tento tablet zvykla a ráda by, kdyby šel opravit)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2016 09:14, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.6.2016 12:05, před 9 lety

Dobrý den pane Bajer.

Je nám líto, že máte problém s tabletem zakoupeným u naší firmy. Dle systému vidím, že byl tablet obratem zaslán zpět do servisu a nyní čekáme na jeho vyjádření. Pokud by bylo stanovisko servisu opět zamítavé, prosím kontaktujte mne (styblo@czc.cz) a osobně tablet otestuji. Pokud by se vada projevila vystavil bych vám dobropis.

Prosím o strpení, než se tablet vrátí ze servisu.

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2016 22:05, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2016 23:36, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.