Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím Vás
Nepatřím mezi tzv. stěžovatele. Naopak u czc.cz jsem si koupil několik výrobků a jsem s nima spokojený. Syn koupil manželce tablet přes internet. Záruka končí tento rok v Listopadu 2016. Před měsícem začala vypadávat Wifina a to každých 40 minut. Bylo třeba tablet resetovat a to se podařilo až na popáté a někdy i po 30 minutách. Dal jsem tablet do czc.cz Plzeň. Ochotně to přijali a poslali do opravy. Asi za 14 dnů mě předali tablet jiný, že tamten nejde opravit. Tento tablet dělal to samé ale častěji. Znovu jsem ho dal do opravy a byl mě předán s tím, že přetočily program a že tomu nic není. Zkoušeli ho asi 15 minut. Při předání mě bylo řečeno, že vše je v pořádku, že to již opravovat nebudou. Když se bude závada opakovat mám ho dát soudně přezkoušet a soudit se. Nakonec mi dali Vaši adresu. I po této opravě dělá tablet to samé vypadává Wifina a dlouho to trvá než to resetuji. Žádám Vás o radu. V pondělí tj. 6.6 2016 jdu znova do opravny v Plzni CZC.CZ. Mám se soudit nebo mi poradite něco jiného ? Já nepotřebuji nový tablet jenom to, ať je ten starý opravený a je funkční. Děkuji za odpověď
Tablet POINT OF VIEW, Mobii 945. 9,7 capacitive scren, Android 4.1, 16 GB
Můj požadavek- Jedenkráte byl tablet vyměněn a nefungoval. Podruhé údajně opraven a zkoušen 15 minut a byl v opravně funkční.
Další oprava prý nepřipadá v úvahu. Tak zbývá vrácení peněz a koupím si jiný ne tuto značku. ( manželka si na tento tablet zvykla a ráda by, kdyby šel opravit)
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Bajer.
Je nám líto, že máte problém s tabletem zakoupeným u naší firmy. Dle systému vidím, že byl tablet obratem zaslán zpět do servisu a nyní čekáme na jeho vyjádření. Pokud by bylo stanovisko servisu opět zamítavé, prosím kontaktujte mne (styblo@czc.cz) a osobně tablet otestuji. Pokud by se vada projevila vystavil bych vám dobropis.
Prosím o strpení, než se tablet vrátí ze servisu.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.