Společnost


MABIL MOBIL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1107Neuznaná reklamace mobil.telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Veronika Buckova

Znění stížnosti

Podala jsem reklamaci na mobilní telefon jednalo se o , špatnou funkčnost telefonu , paní reklamaci sepsala a při ohlížení telefonu mi zdělila , že je poškozen vstup pro sluchátka . To jsem ji potvrdila.Reklamace na závady funkčnosti software (pomalý , seká se , chyby atd.) Mobilní telefon byl převzat , ale po měsíci vrácen . Servis ho vrátil aniž by se na něj podíval s odůvodněním , že kvůli poškozeného vstupu pro sluchátka reklamaci zamítají . Vstup pro sluchátka , přece nesouvisí s funkčností přístroje .


Produkt

Nokia N8


Požadované řešení

Oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2013 16:06, před 11 lety

Prodávající odpovídá za vady věci, které se projeví v záruční době dle § 619 odst.1 občanského zákoníku. Záruční doba je 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující (spotřebitel) právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen bez zbytečného odkladu vadu odstranit dle § 622 odst.1 občanského zákoníku. Nejpozději je povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce je také povinen vydat písemné potvrzení o uplatnění reklamace (tzv. reklamační protokol), kde uvede datum uplatnění reklamace, co je obsahem reklamace (vada a její popis), požadovaný způsob vyřízení reklamace spotřebitelem atd.
Jiná vada na věci nebrání uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamace) na jinou vadu věci.
Prodejce se má vypořádat s vadou vytýkanou v reklamačním protokolu. Nalezení jiné odlišné vady nemůže být důvodem zamítnutí reklamace pro jinou vadu.
Spotřebitel má také právo reklamovat více vad najednou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:31, před 10 lety

Společnost MABIL MOBIL s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.