Společnost


AZ BUS & TIR PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11072Reklamace ohledně proplacení jízdného á 110,- Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2016, před 9 lety

Irena Divišová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v pátek 3.6. jsem měla zakoupenou místenku z Uherského Brodu spoj.č.
000156-003 ,odjezd v 17,35 hod do Dubnica n.Váhom.Na aut.nádraží jsem byla předem již od 17,15 hod. a čekala jsem do 18,45 hod. kdy nakonec jel jiný autobus a musela jsem platit ještě jednou jízdné.
Proto žádám o vrácení jízdného 110,- Kč.Jsem až ze Severočeského kraje a nikdy se mi takováto věc ještě nestala.
Prosím o vyřízení mé stížnosti.
Irena Divišová


Požadované řešení

Žádám o vrácení 110,- Kč na učet 207839735/0600


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2016 11:05, před 9 lety

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanoví, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.

Jedná-li se o nepravidelnou přepravu osob nahradí přepravce škodu vzniklou cestujícímu tím, že přeprava nebyla provedena včas, podmínky a rozsah náhrady stanoví rovněž přepravní řády dopravce.

Uvedená práva na náhradu škody musí cestující uplatnit u dopravce bez zbytečného odkladu. Nebylo-li takové právo uplatněno nejpozději do 6 měsíců, soud je nepřizná, namítne-li dopravce, že právo nebylo uplatněno včas.

Nároky z přepravní smlouvy doporučujeme spotřebitelce uplatnit prokazatelně, nejlépe doporučeným dopisem na adresu sídla společnosti, ke kterému je třeba připojit kopii jízdenek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 20:14, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.