Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11073Tesco ovesná kaše

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2016, před 9 lety

Lucie Študentová

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakoupila jsem na prodejně v Uherském Brodě produkt Tesco Ovesnou kaši s čokoládou.Dle informace uvedené na obale by mělo balení obsahovat 4x 65g.Po rozbalení jsem uvnitř objevila ale jen 3 x 65g! Což mě ve finále vyšlo teda pěkně nákladně a mohla jsem si rovnou koupit kvalitnější kaši.
Nemyslím si, že by s tím měla co dočinění prodejna, jelikož obal byl neporušen, proto píši přímo vám.Strvzenku již schovanou nemám,ale jelikož se jedná přímo o tesco výrobek, tak není pochyb o tom, kde jsem produkt zakoupila.


Produkt

Tesco ovesná kaše s čokoládou, instantní 4x65g


Požadované řešení

Tak nepředpokládám, že byste mi poslali chybějící balíček z balení instantní kaše, ale chtěla jsem jen upozornit, že může vzniknout chyba v balení, a aby si vaši pracovníci dávali pozor na tyto věci.Může se totiž najít i takový zákazník, který to bude chtít řešit rázným způsobem. Chápu, že i člověk může udělat chybu, proto z toho nedělám nějaké drama, jen upozorňuju, že se taková chyba vyskytla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2016 11:50, před 9 lety

Podle § 3 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti, míře nebo množství. Nesplní-li tuto zákonnou povinnost, vystavuje se nebezpečí uložení pokuty za správní delikt.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Pokud se prodávající na úkor spotřebitele tímto obohatil, může se spotřebitel domáhat vydání bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 20:10, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.