Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stížnost vyplývá z dTestu změny dodavatele energií.V té věci jsem s vámi byl ve spojení.K věci: z důvodu, již ukončeného tarifu,
jsem požádal EON o nový tarif.Přišla nová smlouva, naprosto nevyvážená. Sankce jen na zákazníka.Můj protinávrh se setkal s nesouhlasem od EON a odpověď zněla, žádnou smlouvu s vámi neuzavřem.
Hledám jinou společnost. Mám čas do konce srpna.
Podobná situa ce s T- Mobile. sankce jen zákazník, nezaplatíte včas
100 Kč pokuta,další sanke při neplacení 1500 Kč. Dobře, když bude
na straně T. Mobile výpadek 1 den dostanu jako zákazník 1500 odškodné. To se nelíbilo.
Smouvy jsou nevyvážené. Mají monopol a ta poslouchej a plať.
Viz popis
Jde spíše, pokud je to od vás možné zveřejnit tlak na počínání
dodavatelů a jednání s pozice síly se zákazníkem. Pokud budu odebírat milion m3/rok, pak jsem patrně v jiné pozici.
|
Tweet |
Při sjednávání smluv nemá nikdo povinnost přijmout nabídku druhé strany. Spotřebitel je tak často odkázán pouze na znění formulářové smlouvy společnosti (tzv. adhezní smlouvy). Jediným způsobem, jak získat lepší nabídku, je využít služeb konkurenčního poskytovatele.
Společnost E.ON Energie, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Stížnosti svých zákazníků řeší společnost pouze prostřednictvím útvaru Management Stížností (vedoucí pan Zbyněk Holoubek, zbynek.holoubek@eon.cz).
Ani společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se nerozhodla využívat možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.