Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň,
1/ dňa 24.01.2016 som si objednala tovar, potvrdili ste objednávku nasledovne:
Ahojte, Dana Myšáková!
Ďakujeme, že ste si vybrali OptiMaskPro!
Dúfame, že oceníte náš výrobok!
Vaša faktúra je nižšie:
Dátum: 24.01.2016
Číslo objednávky: 329618
Názov spoločnosti: OptiMaskPro LLC
Adresa: 633 W 5th St, Los Angeles
Mesto/PSČ: 90071
Daňové identifikačné číslo: 42-1844287
Klient: Dana Myšáková
Adresa: Uhrovecká 309/24, Lednické Rovne, 020 61
Tel.: 902938854
Čísl. Popis produktu Balenie Množstvo Cena
1 OptiMaskPro Škatuľa 1 €38.00
Spôsob platby: v hotovosti
Celkom: €38.00
Odosielateľ: Príjemca:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vážený zákazník, vaša objednávka bude spracovaná v priebehu nasledujúcich 24 hodín.
Ak chcete získať viac informácií o produkte, kontaktujte náš tím zákazníckej podpory: support@optimaskpro.com
Chcete získať viac informácií o svojej objednávke, môžete kontaktovať: support@optimaskpro.com
Ďakujeme vám
S pozdravom,
Tím OptiMaskPro
2/ tovar som dňa 28.01.2016 prevzala od kuriéra a zaplatila - mám doklad o zaplatení.
3/ dňa 02.02.2016 som tovar po telefonickom dohovore na tel. č. +421233325791 /na telefónne číslo som sa už viac nedovolala/ v zmysle obchodných podmienok pre internetový predaj e-mailom reklamovala:
----- Pôvodná správa -----
Odosielateľ: "Mysakova Dana"
Príjemca: suport@optimaskpro.com
Dátum: 02.02.16 13:59
Predmet: Fw: Potvrdenie objednávky a faktúry
Dobrý deň,
dňa 28.01.2016 sme dostali od Vás okuliare OptiMaskPro.
Tovar by sme chceli reklamovať pretože na okuliaroch chýbajú dve masážne guličky.
Prosím Vás o zaslanie adresy na vrátenie tovaru.
Napíšte nám ako postupovať pri výmene tovaru, alebo vrátení peňazí.
Ďakujem
S pozdravom
Ing. Dana Myšáková
e-mail: mysakova@rona.sk
tel.: 0902938854
4/ dostala som odpoveď:
Vážený pán, Vážená pani
Prosím aby ste odfotili výrobok a poslali fotky e-mailom.
Portebujeme vedieť číslo Vašej objednávky, Vaše meno, priezvisko a mobil.
S pozdravom
OptiMaskPro
5/ odfotila som výrobok a poslala fotky e-mailom s požadovanými údajmi:
Dobrý deň,
v prílohe Vám posielam fotografiu objednaného tovaru a faktúru ktorú sme dostali e-mailom.
Tak ako som Vám už v predchádzajúcich e-mailoch písala tovar sme dostali poškodený - chýbajú tam dve masážne guličky.
Dňa 02.02.2016 som Vám oznámila, že tovar prišiel poškodený a žiadala som Vás o zaslanie adresy na vrátenie tovaru a
o zaslanie postupu pri výmene tovaru, alebo vrátení peňazí.
Keďže nemáte na internetovej stránke zverejnené obchodné podmienky ani nám neboli zaslané opätovne Vás žiadam o zaslanie obchodných podmienok - reklamácia tovaru a vrátenie tovaru v zákonnej lehote, prosím o zaslanie adresy na vrátenie tovaru.
Číslo objednávky: 329618
Klient: Dana Myšáková
Adresa: Uhrovecká 309/24, Lednické Rovne, 020 61
Tel.: 902938854
Ďakujem
Ing. Dana Myšáková
________________________________________
6/ dostala som odpoveď:
Vážený pán/Vážená pani,
Ďakujeme, že ste nás kontaktovali.
Touto cestou si Vám dovoľujeme oznámiť, že sme Vašu požiadavku posunuli na reklamačné oddelenie.
Akonáhle zodpovedajúci tím preverí Váš prípad , budete kontaktovaní e-mailom,
S pozdravom,
OptiMaskPro
7/ opäť som žiadala o oznámenie vybavenia mojej reklamácie a dostala som odpoveď:
Vzhľadom k tomu,že import a distribúcia spoločnosti sa nachádza v USA, kde sú prešetrované prípady z celého sveta,
vrátenie peňazí môže trvať asi 10 pracovných dní. Akonahle budeme mať viac informácií ohladne úhrady, budeme vás kontaktovať.
Best Regards ,
Chargeback Department.
8/do dnešného dňa nie je moja reklamácia vybavená, peniaze ste mi vôbec neposlali, ani ste nežiadali č.ú. na ktoré ich pošlete.
S pozdravom
Ing.Dana Myšáková
OptiMaskPro, číslo objednávky: 329618, suma: 38,00 eur
Žiadam o vrátenie peňazí.
Ďakujem
|
Tweet |
Pokud se společnost se spotřebitelkou dohodla na zrušení smluvního závazku a na vrácení peněžních prostředků, musí společnost této dohodě dostát. Pokud společnost nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky, obohatí se na základě právního důvodu, který ale odpadl. Jednalo by se tak o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.
Internetový obchod, proti kterému tato stížnost směřuje, byl Českou obchodní inspekcí zařazen na seznam rizikových eshopů (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/rizikove-e-shopy/), neboť nedodržuje povinnosti ukládané obchodníkům zákonem o ochraně spotřebitele.
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české a slovenské spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musela by se spotřebitelka domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.