Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U CZC.CZ jsem zakoupil SSD disk Kingston Hyperx 480GB, po jeho rozbalení jsem zjistil že jeden z konektoru - SATA je vylomen (plast konektoru). Prohlédl jsem krabici a nenašel zbytek plastového konektoru, z toho jsem usoudil, že přepravou se vylomení konektoru nemohlo stát, zbývá tedy možnost před zabalením disku.
Protože disk nebyl nikdy zapojen do jakéhokoli zařízení nemohlo dojít k poškození neodbornou montáží.
Překvapila mne reakce při reklamování, disk by mi byl vyměněn v případě, že bych ho do dvou dnů po koupi vrátil. Ale protože to bylo cca 10 pracovních dnů, nelze disk vyměnit a musí se reklamovat. I přes tu skutečnost, že disk byl předchozí dny zabalen a rozbalen den před reklamací, kdy jsem po vybalení zjistil závadu.
Reklamace byla podaná a výsledkem reklamace je poškození zákazníkem.
Vyjádření k reklamaci:
Reklamace 1: Poskozeny Sata konektor. Pravdepodobne zpusobeno padem nebo neodbornou montazi. Na toto poskozeni se zaruka nevztahuje.
Reklamace 2: Mechanicky poskozeno, na toto poskozeni se zaruka nevztahuje zamitnuto vyrobcem). Vraceno zpet v puvodnim stavu.
Reklamace 3: Vracime zpet, ze strany kingston bylo zamitnuto. Je mozne zaslat na mimozarucni reklamaci do kingstonu, ale nelze zarucit kladne vyrizeni do 30 dni.
Je to posměch, zákazník nemá dovolání, a pokud koupíte poškozenou věc a při vybalování vše nenatáčíte nemáte žádné dovolání.
RE16031444
Výměna disku.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Zikmund.
Je nám líto, ale za naším vyjádřením si stojíme.
V poslední reklamaci jsme provedli navíc i diagnostiku dat a bylo zjištěno, že disk byl používán přes 7 dní a jsou na něm uživatelská data .
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobry den,
vzhledem k tomu, že disk není použit, budu požadovat výpis diagnostiky a struktury dat.
Jak trefné napsat tento poznatek po 3 reklamacích.
Dobrý den pane Zikmund.
Foto struktury a výpis S.M.A.R.T je přiložen k disku. Na pobočce si jej můžete s diskem vyzvednout.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den pane Stýblo,
foto struktury a výpis použití disku bylo přiloženo k reklamaci.
Fotokopie adresářů nepovažuji za strukturu dat ani výpis disku.
Adresáře obsahují složky, které jsou mi cizí jako například CISCO management a další, které vypovídají spíše o servisní instalaci.
Z použití disku je patrné, že disk nebyl nějak dlouho použit cca 7 dni,
to muže být čas právě co disk byl u Vás v reklamaci.
Založil jsem novou reklamaci a v rámci této reklamace přikládám strukturu dat z disku, kde je jasné, že většina souborů byla na disku dříve než jsem disk u Vás zakoupil.
Pokud to shrnu, dostal jsem použití a poškozený disk za cenu nového.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.