Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 27. 8. jsem v eshopu www.detskydesign.cz objednala dětskou postýlku. Dne 28. 8. mi byla majitelkou obchodu doručena domů. Jelikož měla mít malou "kosmetickou vadu", tak jsme se s prodejkyní domluvily, že si zboží v klidu doma prohlédneme a pokud ho budeme chtít vrátit, tak nebude problém. Prodejkyně nám nevystavila fakturu s výmluvou, že nám jí pošle druhý den. Faktura nedorazila a po důkladném prozkoumání zboží jsme zjistili, že postýlka kvalitativně nevyhovuje. Z toho důvodu jsme chtěli postýlku vrátit v zákonné lhůtě 14 dní od koupi (koupě v eshopu). S majitelkou obchodu jsme se opakovaně pokoušeli spojit s otázkou, kam jí zboží můžeme vrátit. Nejprve se vymlouvala, že si ho vyzvedne, pak přestala reagovat na emaily (telefony nebrala od začátku). Veškerou emailovou komunikaci mohu doložit.
Je, prosím Vás, nějaká možnost, jak docílit vrácení peněz?
Předem moc děkuji za odpověď a za Vaší vstřícnost.
S úctou Karolína Kyselová
1 x Postýlka NIDO vanilka
Vrácení zboží prodejci a mě okamžité vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že je smlouva uzavřena za využití prostředků komunikace na dálku, má pak spotřebitel nárok na odstoupení do 14 dnů od dodání zboží dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku. Odstoupení je účinné, i přes to, že zboží nebylo dosud vráceno.
Prodejce má dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku lhůtu pro vrácení zaplacených finančních částek 30 dní.
Paní Jitka Štěpinová nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: