Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
dne 3.6.2016 jsem podal žádost o ZRUŠENÍ SLUŽBY - ČVOP K MOBILNÍMU TARIFU FREE O2 bez internetu , s tím, že tarif nevyužiji. Jedná se běžný nikterak nezvýhodněný tarif. Domníval jsem se, že nejsem vázán smluvně, žádný souhlas ani podpis jsem O2 nedal. Místo toho mi byla nabízena dražší služba .Po odmítnutí a trvání na ČVOP mi bylo sděleno (bez bližších podrobností), že mi pošlou fakturu za předčasné ukončení smlouvy. Požádal jsem O2, ať mi sdělí a dokáží , kdy jsem tedy podle nich měl podepsat závazek nebo smlouvu na dobu určitou, na tento dotaz mi bylo odpovězeno vyhýbavě s tím, že závazek podle jejich záznamů končí někdy v roce 2018.
na mojeo2.cz uveden od 23. 07. 2014 (+24 mesicu)
po dohledání jsem zjistil:
Dne 19.2.2014 mi byl změněn tarif Neon M na tarifuO2 Free, závazek na 24 měsíců s automatickým prodloužením.Účinnost smlouvy, resp. tarifní závazek, měl dle této logiky uplynout 19.2.2016 , a podle § 63 odst. 10 jsem měl být jako spotřebitel informován v dané lhůtě (tj. ne dříve a ne později než mezi 19.11.2015 - 19.1.2016)o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu .
Místo toho jsem byl mimo stanovenou lhůtu, dne 27.1.2015 v každoměsíčním vyúčtování zasílaném elektronicky informován o změně smlouvy ze strany operátora, spočívající fakticky pouze v prolongaci o dalších 24 měsíců
text:Dne 26.2. 2015 dojde ke změně Vaší smlouvy tím, že Vám prodloužíme zvýhodněnou cenu Vašeho tarifu se závazkem na dalších 24 měsíců. Díky tomu budete i dál volat každý měsíc o 150 Kč levněji. Změnu závazku můžete do 26.2. 2015 odmítnout. Vaše O2.
Podle § 63 odst. 8 zákona č. 258/2014 Sb jsou neplatná smluvní ujednání obsahující podmínky pro ukončení smlouvy odrazující od změny poskytovatele služeb elektronických komunikací.
Neobvyklým způsobem oznamuje změnu smlouvy klientovi s deklarací zvýhodněné ceny. poskytovatel nikterak nedoložil deklarovanou „zvýhodněnou cenu“ Spotřebitel je uváděn v klam účelovým použitím obratu „zvýhodněná cena“.
Změna smlouvy je popsána vágně, resp. vůbec, a je zde absence jakýchkoli dalších informací (podstatných náležitostí smlouvy ), navržený a nastavený závazek 24 měsíců je v maximální zákonné výši a je výrazně v neprospěch jedné smluvní strany – klienta.
Chybí poučení o právu účastníka smlouvu ukončit bez sankce, nebude-li změnu smlouvy akceptovat(pouze se hovoří o možnosti odmítnutí změny závazku) a chybí poučení o způsobu,jak změnu odmítnout.
poskytovatel dne 27.1.2015 porušil ustanovení § 63 odst. 9 zákona č. 258/2014 Sb.
9) Uzavírá-li se, nebo mění smlouva o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací nebo připojení k veřejné komunikační síti za použití prostředku komunikace na dálku, je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajištující připojení k veřejné komunikační sítí povinen bezodkladně po uzavření smlouvy nebo její změny poskytnout spotřebiteli informace podle odstavce 1 písemně, a to v elektronické nebo listinné formě.
MOBILNÍMU TARIFU FREE O2 bez internetu, 20 minut. nejednalo se a nejedná o žádný zvýhodněný tarif či Speciální nabídku. dlouhodobě je mě fakturováno (jsem zákazník s internetem na doma): měsíční cena tarifu 289 Kč (viz srovnání ze dne 3.6.2016, tarif FREE O2 60 minut, 50MB internet, pro zákazníky s internetem na doma za 249 Kč)
změna VOP tak, aby neodporovala zákonu:
Dále poskytovatel dne 27.1.2015 porušil ustanovení § 63 odst. 10 zákona č. 258/2014 Sb.
10) Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující veřejnou komunikační síť je povinen informovat spotřebitele způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu.
Pro zasílání vyúčtování jsem si zvolil elektronický způsob.existuje ještě papírová forma zasílání vyúčtování. Jako spotřebitele jste mě měli dle zákona informovat způsobem, který jsem si zvolil pro vyúčtování (elektronickým způsobem), nikoli ve Vyúčtování.Vyúčtování je jednou vyúčtování a nemělo by být možné do něj (někde v jedné větě na konci, v rozpisu vyúčtování na poslední stránce, mezi reklamními oznámeními,) schovávat změny smluv, uplynutí účinnosti smluv apod . Tudíž by takto důležitá informace měla být uvedena na samostatném listu, nejlépe v samostatném na oznámení. V zákoně není uvedeno „informovat spotřebitele v zasílaném vyúčtování“, tuto praxi jste zavedli v rozporu se zákonem!
Pokud jsem zvolil elektronický způsob vyúčtování, máte informovat
elektronickým způsobem o tom, kdy uplyne účinnost smlouvy-tj závazek 24 měsíců,a to ve stanovené lhůtě , a o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu.
Nikoli že jednostranně předčasně změníte smlouvu. Domnívám se, že včlenění informace o změně smlouvy do vyúčtování je v rozporu s § 63 odst. 10 zákona č. 258/2014 Sb. , může být účelovým porušováním v neprospěch spotřebitele, navíc v rozporu s dobrými mravy.
Novela č. 214/2013 Sb. měla odstranit automatické prodlužování smluv na dobu určitou bez vědomí klienta. Nově mají mít operátoři povinnost jeden až tři měsíce před prodloužením smlouvy upozornit zákazníka na možnost a způsob ukončení smlouvy(např. za 2 měsíce vám končí závazek) (§ 63 odst. 10), nikoli ho touto cestou mimo stanovené lhůty informovat o navrhované ZMĚNĚ SMLOUVY iniciované poskytovatelem, tak jak činí O2!
(„změnou smlouvy“ si poskytovatel fakticky pouze uvazuje klienta, stanovuje překážky bránící odchodu, a to ve svůj prospěch na dalších 24 měsíců ,a nic mu nebrání v tom, dělat toto teoreticky každých pár měsíců a prodlužovat tak závazky „donekonečna“)
Při uzavírání a změně smluv na dálku musí zákazník následně obdržet kompletní smluvní podmínky v elektronické nebo v listinné formě s náležitostmi podle § 63 odst. 1 Teprve po doručení kompletních smluvních podmínek začne běžet dvoutýdenní zákonná lhůta pro případné odstoupení od smlouvy.
žádám o nápravu tak, aby s miliony klientů nebylo komunikováno tímto "prozákaznickým "způsobem
|
Tweet |
V ustanovení § 63 odst. 1 písm. m) zákona o elektronických komunikacích je napsáno: "Ve smlouvě o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací nebo připojení k veřejné komunikační síti musí být srozumitelným, úplným a snadno přístupným způsobem uveden vždy způsob vyrozumění účastníka o změně smluvních podmínek." Operátoři proto musí uvádět do smlouvy podrobnosti k tomu, jakým způsobem budou o změně smluvních podmínek informovat.
V § 63 odst. 6 téhož je uvedeno, že je operátor povinen poskytnou informaci spotřebiteli "stejným způsobem jako si zvolil pro zasílání vyúčtování". Neznamená to, že vždy tato informace musí být součástí vyúčtování, podstatné je, aby operátor dodržel způsob zvolený spotřebitelem. Operátor informaci o změně smluvních podmínek může tedy zaslat v samostatném e-mailu (pokud spotřebitel zvolil e-mail jako způsob zasílání vyúčtování), ale i když jej zašle přímo ve vyúčtování, pořád splní zákonný požadavek na způsob, tedy to, že informaci poskytl prostřednictvím e-mailu.
Automatické prodloužení smlouvy upravuje § 63 odst. 10 zákona č. 127/2005, o elektronických komunikacích. Zde je stanoveno, že operátor je povinen nejdříve tři měsíce a nejpozději jeden měsíc před ukončením smlouvy informovat spotřebitele způsobem, jaký si zvolil pro zasílání vyúčtování, o možnosti a způsobu, jak smlouvu ukončit.
Pokud spotřebitel s postupem operátora při změně smluvních podmínek a s prolongací smlouvy nesouhlasí, doporučili bychom vyúčtování reklamovat. Zamítne-li operátor reklamaci a bude trvat na tom, že řádně informoval spotřebitele o změně smluvních podmínek a prolongaci smlouvy, lze se obrátit s námitkou proti vyřízení reklamace na veřejný dozorový orgán, kterým je Český telekomunikační úřad. Spotřebitel může zkontaktovat Český telekomunikační úřad (ODBOR KONTROLY A OCHRANY SPOTŘEBITELE) na telefonu 224 004 688 a zeptat se na jejich názor ve věci.
Dobrý den,
tarif máte zvýhodněný právě tím, že na něm máte závazek. Nezávazková varianta je o 150 Kč vč. DPH měsíčně dražší. Informace uvedená v Moje O2 není původní datum závazku, ale datum aktivace čísla v našich interních systémech (může zde být i dřívější datum, než od kterého službu užíváte z důvodu změn v našich systémech). V samoobsluze máte u řádku "Aktivní od" také uvedeno (po najetí na "i"), že datum nemusí být shodné s datem závazku.
Závazek na čísle máte platný do 26. 2. 2017 a nyní již máte nastaveno, aby se automaticky neprodlužoval. O prodloužení závazku jsme Vás informovali na vyúčtování vystaveném za období 23. 12. 2014 - 22. 1. 2015 tímto sdělením:
Dne 26. 2. 2015 dojde ke změně Vaší smlouvy tím, že Vám prodloužíme zvýhodněnou cenu Vašeho tarifu se závazkem na dalších 24 měsíců. Díky tomu budete i dál volat každý měsíc o 150 Kč levněji. Změnu závazku můžete do 26. 2. 2015 odmítnout. Vaše O2
Zákonem stanovené podmínky pro oznámení prodloužení závazku jsme splnili. Sdělení, že díky prodloužení závazku voláte o 150 Kč levněji je v pořádku, neboť nezávazková varianta tarifu je o 150 Kč měsíčně dražší (viz výše). Informace o cenách jsou veřejně dostupné v ceníku na našich webových stránkách. Změna se v tomto případě týkala pouze závazku a veškeré podstatné náležitosti jsou ve vyúčtování uvedeny. Nejde o změnu sjednaných služeb, ale o prodloužení závazku. O tom jsme povinni informovat nejpozději měsíc dopředu, což jsme také provedli způsobem, který máte zvolen pro zasílání vyúčtování. Důležitá oznámení dáváme přímo na něj.
K prodloužení závazku došlo, neboť automatické prodloužení bylo na čísle povolené a do samotného prodloužení jste nám nedal vědět, že s ním nesouhlasíte.
Sankce za ukončení smlouvy před uplynutím závazku je 20 % souhrnu pravidelných měsíčních poplatků (u rodných čísel). Celková výše smluvní pokuty Vás tedy vyjde na nižší částku, než byste měl delší dobu tarif bez závazku.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
dobrý den,
dnes přišla poštou smluvní jistota na 462 Kč.Není uvedena žádná kalkulace, jak k částce O2 došlo,ani žádná zmínka o datumu konce závazku. Toto není uvedeno nikde, ani na mojeO2.cz, klient nemá jak zjistit. Já to vím jen díky informaci od p.Neubauera výše.
podána stížnost na Český telekomunikační úřad. Desítkám tisc klientů (možná i více) ůčtujete "jistotu na smluvní pokutu" ve výši set i tisíců, za domnělé závazky, které však nikdy nevznikly, neboť O2 nesplnilo zákonné podmínky
1.lžete,v textu bylo
"Dne 26.2. 2015 dojde ke změně Vaší smlouvy tím, že Vám prodloužíme zvýhodněnou cenu Vašeho tarifu se závazkem na dalších 24 měsíců. Díky tomu budete i dál volat každý měsíc o 150 Kč levněji. Změnu závazku můžete do 26.2. 2015 odmítnout. Vaše O2." DŮKAZ V PŘÍLOZE (pominu fakt, že tento text byl na 3 straně faktury v detailech vyúčtování.. Mám nastaveno inkaso)
2,domnělý ZÁVAZEK je z výše uvedených důvodů NEPLATNÝ, opakuji uvedené výše,nebylo dodrženo následující , smlouva nikdy nebyla náležitě uzavřena, nebyly splněny zákonné podmínky.
"Při uzavírání a změně smluv na dálku musí zákazník následně obdržet kompletní smluvní podmínky v elektronické nebo v listinné formě s náležitostmi podle § 63 odst. 1 Teprve po doručení kompletních smluvních podmínek začne běžet dvoutýdenní zákonná lhůta pro případné odstoupení od smlouvy."
prosím důkaz od O2, zda jste mi toto poslali, včetně všech náležitostí!
Chybí poučení o právu účastníka smlouvu ukončit bez sankce, nebude-li změnu smlouvy akceptovat(pouze se hovoří o možnosti odmítnutí změny závazku) a chybí poučení o způsobu !!,jak změnu odmítnout.
4, dále, zákonem stanovené podmínky pro oznámení prodloužení závazku jste NESPLNILI!! Závazek můžete prodlužovat pouze v zákonem stanovené lhůtě !!.
Dne 19.2.2014 mi byl změněn tarif Neon M na tarifuO2 Free, závazek na 24 měsíců s automatickým prodloužením.Účinnost smlouvy, resp. tarifní závazek, měl dle této logiky uplynout 19.2.2016 , a podle § 63 odst. 10 jsem měl být jako spotřebitel informován v dané lhůtě (tj. ne dříve a ne později než mezi 19.11.2015 - 19.1.2016)o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu .
Místo toho jsem byl MIMO LHŮTU DANOU ZÁKONEM ( dne 27.1.2015, INFORMOVÁN ve vyúčtování o změně smlouvy, úvazku (nazvěte si to jak chcete)
ustanovení § 63 odst. 10 zákona č. 258/2014 Sb. " Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující veřejnou komunikační síť je povinen informovat spotřebitele způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu.
a dále, chybí INFORMACE O ZPŮSOBU , jak ukončit smlouvu !!.
důkaz v přiložené faktuře
i z tohoto důvodu, opět, je domnělý závazek neplatný!!
5, Vyzývám O2 ke zrušení zaslané faktury na "jistotu na smluvní pokutu", nebot žádný závazek na 24 měsíců dne 26. 2. 2015 nevznikl.
6. Vyzývám O2 ke kompenzaci za chybu jejich pracovníka, jehož vinou ode dne 17. 10. 2014 , kdy mám nastaven tarif Internet Optimal Plus, nebyla nastavena v systému a poskytnuta za uplynulých 19 měsíců sleva. Při současném používání tarifu FREE a internetu je to měsíční sleva 100 Kč, celkem jsem tedy díky této chybě O2 přeplatil 1 900, Kč. (sleva se neuplatnuje na Internet, ale měla by být v mobilním tarifu.Bohužel , protože jsem neměl žádné info o ceně běžného mobilního tarifu, nebyla možnost zjistit, zda je tato sleva zakalkulována ve fakturaci.)Bohužel, nebyla.
rovněž upozornuji na následující:
Podle § 63 odst. 8 zákona č. 258/2014 Sb jsou neplatná smluvní ujednání obsahující podmínky pro ukončení smlouvy odrazující od změny poskytovatele služeb elektronických komunikací.(chybí povinnost informovat o způsobu, jak ukončit smlouvu, nebo i prodlužování závazků o maxim.možnou výši 24 měsíců)
s přáním příjemného večera
K.Krus
Dobrý den,
informace o výši smluvní pokuty je uvedena v ceníku služeb:
Poruší-li spotřebitel (spotřebitel = fyzická osoba, která si službu zřídila na rodné číslo) svůj závazek, má O2 dle čl. 13.7 VP právo na zaplacení smluvní pokuty ve výši jedné pětiny součtu měsíčních paušálů (dle aktuálního paušálu základní služby vč. DPH)
zbývajících do konce doby závazku, včetně již započatého měsíce, a případného rozdílu mezi zvýhodněnou a standardní cenou telekomunikačního zařízení dle Ceníku O2.
Datum konce závazku je možné kdykoli zjistit na naší infolince, pobočce, případně přes chat, či jinou online podporu.
Na Vaše body odpovím rovněž postupně.
1) Informaci jsem Vám uvedl stejnou. Nerozumím, v čem Vám tedy neříkám pravdu.
2) Zde již nevidím, jakým způsobem jste původně číslo a paušální tarif v minulosti (v roce 2011) aktivoval. Nicméně, pokud by nebyla smlouva náležitě uzavřena, pak by nemohla být ani poskytována. Tento bod nechám prověřit reklamačním oddělením a zašleme Vám k němu oficiální vyjádření.
3) Změna se týkala pouze závazku, nikoli služeb obsažených v tarifu. U prodloužení závazku není nabízena možnost ukončit službu bez sankce, ale máte možnost prodloužení odmítnout. Tato informace byla na faktuře uvedena. Prodloužení závazku je možné odmítnout na jakémkoli komunikačním kanále (telefonicky, přes chat, na prodejně, či přes online podporu na sociálních sítích). Kontaktní údaje máme uvedeny také na našich webových stránkách.
4) I tento bod nechám prověřit reklamačním oddělením a poprosím je o zaslání vyjádření.
5) Řešeno v bodech 4 a 2.
6) Tímto se již zabývalo reklamační oddělení a reklamace č. 1-46844949692 Vám byla uznána.
Vyjádření z oddělení reklamací obdržíte nejpozději do měsíce, zpravidla to bývá mnohem dříve.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
dobrý den,
děkuji, kalkulace je mi samozřejmě jasná, rozdíl je v tom, že jsem Vám prokázal , že žádný závazek vůči O2 nemám, důkaz o existenci závazku z Vaší strany není.
2,je zvláštní, že operátor na lince při ČVOP vidí původní tarif i datum, a pracovník, který má řešit tyto vážné stížnosti, přístup k těmto datům nemá, nebo to alespoň tvrdí. To shledávám přinejmenším zvláštním, a svědčí to něco o společnosti, pokud tyto data najednou "nemá .
"pokud by nebyla smlouva náležitě uzavřena, pak by nemohla být ani poskytována. " To je dle mého názoru chybný argument, prostě nastavíte změnu tarifu , ale klient číslo z nějakého důvodu nepřevede ani nezruší,ale to nemá souvislost s tím, zda smlouva byla či nebyla náležitě uzavřena...)
3,ať již smlouva nebo závazek, nazvěte si to jak chcete), tak dle aktuálně platných právních předpisů žádný závazek nevznikl (nechci a nehodlám to opět opakovat)
6, poprosím o písemné vyjádření k dané reklamaci
stejně tak prosím písemně jakékoli informace k této stížnosti.
děkuji Vám za snahu
Dobrý den,
záležitost je v současné chvíli v řešení reklamačního oddělení. Vyčkejte prosím na vyjádření specialistů. Jen uvedu, že pokud byste neměl v minulosti závazek, platil byste měsíčně o 150 Kč vč. DPH více. To by Vás vyšlo i dráž, než sankce za předčasné zrušení závazku.
Reklamačnímu oddělení jsem doplnil, že chcete také písemné vyjádření k již uzavřené reklamaci (bod 6) o jejímž výsledku jste byl informován telefonicky.
S přáním hezkého dne
dobrý den,
jen k tomu uvedu , že s nastaveným závazkem jsem od počátku nesouhlasil. Pokud by jste mi nenabídli jakž takž příjatelnou adekvátní alternativu k původnímu Neon M již tehdy, samozřejmě bych o 150 Kč více neplatil, neboť bych služeb O2 přestal využívat již tehdy. Předmět stížnosti ( i když by rovněž mohla být) však není změna tarifu Neon M na Free O2 (změna ze dne 19.2.2014.)
tip na udržení klientů: prodlužujte každé 3 -6 měsíců závazek klientům s rč. o maxim. možnou dobu na 24 měsíců, a to v textu v detailech vyúčtování na poslední straně elektr. faktury (stejně to skoro nikdo nečtě,nebo se to ztratí mezi obchodními sděleními, a pokud náhodou ano, a nebude chtít souhlasit, tak se mu stejně nebude chtít volat na linku a odmítat vaše výhodné "závazky".) To vám opravdu nikdo neodejde, pokud těm pár odhodlaným pohrozíte, že jim vystavíte " jistotu na smluvní pokutu " na 18 měs. x 300 Kč(levnější tarify nemáte) x 0,2, vždy tedy nejméně alespoň na 1 000 Kč.
Protože drtivá většina lidí se bohužel neozve, a řekně si, tak odejdu, až mi vyprší závazek,ale ten vlastně nikdy nevyprší. A handrkovat se s O2 se chce jen mizivému zlomku klientů, zvlášť když jim neustále opakujete mantru, že mají platný "závazek" .
Novela č. 214/2013 Sb. měla odstranit automatické prodlužování smluv na dobu určitou bez vědomí klienta, a usnadnit přechod k jinému poskytovateli služeb a liberalizovat trh. Vaše výpovědní lhůta 42 dní, faktické nerespektování lhůty ČTU na přenositelnost čísla do 4 prac.dní apod. kličky, jak toto obejít, "zavázat" si klienta..To, že tak činíte v rozporu s platnou legislativou, by měli řešit a upozorňovat na toto organizace na ochranu spotřebitele a podobné instituce, ne jedinci - poškození klienti. Podkladů mají tyto organizace jistě dosti.
O reklamaci mi přišla pouze sms z automatu, že byla vyřešena. Bohužel bez informace, co bylo uznáno, jaký bude další postup, a s jakým výsledkem pro zákazníka.Prosím o standardní písemné vyrozumění
děkuji
K.Krus
Stížnost přeřazujeme na společnost.
Dobrý den,
závazek neprodlužujeme bez informování zákazníka. Informace je vždy na faktuře minimálně měsíc dopředu a vždy je možné prodloužení odmítnout. Výpovědní lhůta 42 dní je dána Všeobecnými podmínkami. Lhůta pro přenos čísla je jiný pojem. Faktický přenos u paušálních služeb může začít až po uvolnění čísla opouštěným operátorem, tedy po uplynutí výpovědní lhůty.Lhůta pro přenos čísla je dodržována a vše je v souladu s nastavenými pravidly.
Podnět, který jsem předával na reklamační oddělení, je v řešení a vyjádření obdržíte i k minulé reklamaci písemně (vše bude zahrnuto v reklamaci nové). Lhůta pro řešení je měsíc, zpravidla to však bývá dříve. Poprosím Vás o trpělivost.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
dobrý den, stále nemám jakékoliv vyjádření od Vaší společnosti, ani k reklamaci (od podání reklamace uplynul více než měsíc, vyjádření nebo výsledek opět žádný), ani k mé stížnosti na neexistenci závazku.Pro Vás lhůty neplatí a neexistují, že? Zato klienty je nutíme dodržovat.....
Toto jednání je opravdu nehorázné !!!!
dne 1.7. jste mi poslali tuto sms: "Dobrý den, protoze jsme neobdrzeli Vasi platbu za depozit ve výsi 462 Kc, bude Vase objednávka C. 1-46845043922 stornovana.Pro dalsi informace volejte 800020202.Vase O2"
platba za depozit ??? Co to jako má být? A co se skrývá pod číslem té objednávky? Není to NÁHODOU žádost o ČVOP?
Dobrý den,
dne 10. 6. 2016 jsem Vás zde informoval, že záležitost předávám k řešení reklamačnímu oddělení. Lhůta pro vyřešení reklamace ještě neuplynula.
Jde o vystavenou jistotu na smluvní pokutu, kterou jsme zrušili, avšak z jiného důvodu, než uvádí text SMS. Jistotu jsme zrušili v souvislosti s dílčím řešení reklamace. S finálním vyjádřením a řešením Vás bude kontaktovat reklamační oddělení, jakmile bude podnět, který jsem reklamačnímu oddělení na základě naší konverzace zde, dořešen. Poprosím Vás ještě o trpělivost.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.