Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kde prosím mohu reklamovat bundu, když obchod neexistuje. Zakoupili jsme bundu dne 28.4.2015 na prodejně v OC Hana v Olomouci. Po běžném nošení se rozpadl hlavní zip. Nevíme kam se s případnou reklamací obrátit. Předem děkuji za odpověď.
Bunda MIX - D - vel. M
Oprava bundy, popř. vrácení peněz.
|
Tweet |
Společnost RWBM - CZ spol. s r.o. se dle zápisu ve veřejném rejstříku k dnešnímu datu nalézá v konkurzu.
Pokud je společnost v insolvenčním řízení a dokonce je na ni vydán konkurz, tak už se vypořádávají jen pohledávky přihlášené v insolvenčním řízení. V tento moment již zpravidla nelze uplatňovat u takové společnosti své nároky. Přesto doporučujeme spotřebitelce, aby se pokusila kontaktovat neprodleně insolvenčního správce uvedeného v insolvenčním rejstříku, s dotazem, zda vůči společnosti může ještě uplatnit svoji platnou pohledávku, pokud ano, neprodleně tak učinit.
Detail insolvenčního řízení společnosti RWBM - CZ spol. s r.o. je zveřejněn na stránkách https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=da5b569c-3b4f-4508-b10a-6c16bbafea0d
Více informací o této problematice je možné také vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4746/dtest-kde-reklamovat-zbozi-kdyz-prodejce-zanikne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.