Společnost


RWBM - CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11089Reklamace bundy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2016, před 9 lety

Jitka Světlíková

Znění stížnosti

Kde prosím mohu reklamovat bundu, když obchod neexistuje. Zakoupili jsme bundu dne 28.4.2015 na prodejně v OC Hana v Olomouci. Po běžném nošení se rozpadl hlavní zip. Nevíme kam se s případnou reklamací obrátit. Předem děkuji za odpověď.


Produkt

Bunda MIX - D - vel. M


Požadované řešení

Oprava bundy, popř. vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2016 07:53, před 9 lety

Společnost RWBM - CZ spol. s r.o. se dle zápisu ve veřejném rejstříku k dnešnímu datu nalézá v konkurzu.

Pokud je společnost v insolvenčním řízení a dokonce je na ni vydán konkurz, tak už se vypořádávají jen pohledávky přihlášené v insolvenčním řízení. V tento moment již zpravidla nelze uplatňovat u takové společnosti své nároky. Přesto doporučujeme spotřebitelce, aby se pokusila kontaktovat neprodleně insolvenčního správce uvedeného v insolvenčním rejstříku, s dotazem, zda vůči společnosti může ještě uplatnit svoji platnou pohledávku, pokud ano, neprodleně tak učinit.

Detail insolvenčního řízení společnosti RWBM - CZ spol. s r.o. je zveřejněn na stránkách https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=da5b569c-3b4f-4508-b10a-6c16bbafea0d

Více informací o této problematice je možné také vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4746/dtest-kde-reklamovat-zbozi-kdyz-prodejce-zanikne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 19:51, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.