Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Přišla mi po převedení práv (můj tarif byl x let psaný na matku, teď jsem si ho převedl na sebe) od společnosti Vodafone sms, že jsem byl nalezen u registru dlužníků společnosti SOLUS a musím zaplatit volací jistinu 2000Kč. Nic jsem neplatil a obrátil na zmiňovanou společnost a dle jejich ceníku si nechal zaslat svůj výpis ohledně zadluženosti, o které sem nevěděl. Samozřejmě mi přišlo, že dlužníkem nejsem. Takže jsem o pár stovek chudší a nerozumím situaci. Na můj dotaz Vodafone neodpověděl.
Vodafone info sms služba
Přinejmenším je slušnost se mi vyjádřit a poradit mi na koho se mám obrátit ohledně proplacení zbytečné služby na základě sms od Vodafone.
|
Tweet |
Dle internetových stránek sdružení SOLUS https://www.solus.cz/cs/solus-clenske-spolecnosti/clenske-spolecnosti, je společnost Vodafone jednou z členských společností, tudíž má přehled, kdo je v registru uveden.
Pokud má společnost Vodafone v obchodních podmínkách, že osoby uvedené ve zmíněném rejstříku musí uhradit onu volací jistinu, mohou jej požadovat. V případě, že se jejich tvrzení ukáže jako chybné, odpovídají dle § 420 za škodu, kterou způsobili nedodržením své právní povinnosti.
Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.