Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#1109Podvodná sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Milota Petr

Znění stížnosti

Přišla mi po převedení práv (můj tarif byl x let psaný na matku, teď jsem si ho převedl na sebe) od společnosti Vodafone sms, že jsem byl nalezen u registru dlužníků společnosti SOLUS a musím zaplatit volací jistinu 2000Kč. Nic jsem neplatil a obrátil na zmiňovanou společnost a dle jejich ceníku si nechal zaslat svůj výpis ohledně zadluženosti, o které sem nevěděl. Samozřejmě mi přišlo, že dlužníkem nejsem. Takže jsem o pár stovek chudší a nerozumím situaci. Na můj dotaz Vodafone neodpověděl.


Produkt

Vodafone info sms služba


Požadované řešení

Přinejmenším je slušnost se mi vyjádřit a poradit mi na koho se mám obrátit ohledně proplacení zbytečné služby na základě sms od Vodafone.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2013 12:26, před 11 lety

Dle internetových stránek sdružení SOLUS https://www.solus.cz/cs/solus-clenske-spolecnosti/clenske-spolecnosti, je společnost Vodafone jednou z členských společností, tudíž má přehled, kdo je v registru uveden.
Pokud má společnost Vodafone v obchodních podmínkách, že osoby uvedené ve zmíněném rejstříku musí uhradit onu volací jistinu, mohou jej požadovat. V případě, že se jejich tvrzení ukáže jako chybné, odpovídají dle § 420 za škodu, kterou způsobili nedodržením své právní povinnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2014 20:13, před 11 lety

Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.