Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#1110Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Veronika Látalová

Znění stížnosti

Dobrý den, 14. srpna jsem si objednala u Firmy Foglik s.r.o. - http://www.evelinecosmetics.cz/ - kosmetiku v hodnotě 1075,-kč a zaplatila předem. S firmou spolupracuji už pár let (víc jak 3 roky)jako evelinwomen. Nikdy jsem s nimi neměla problémy s placením předem. Když jsem 14. srpna zaplatila, očekával jsem zboží do týdne(jako obvykle)max. do 14. dnů. Do dnes jsem nic nedostala. Kontaktovala jsem firmu emaily, volala jsem panu Strnadovi - jednatel firmy, napsala jsem doporučený dopis. Na emaily mi nikdo neodpověděl, pan Strnad slíbíl, že se ozve, ale neozval, psala jsem mu SMSku, znovu volala, ale neodpověděl, nezvedl telefon. Doporučený dopis se mi vrátil zpět jako nevyzvednutý. Zkusila jsem t i přes Facebook, ale tam mě paní řekla, že nemá přístup k objednávkám a tím to skončilo. Ráda bych dostala zpět buď peníze nebo objednané zboží.
Vím, že těchto lidí, jako jsem já je nyní více.


Produkt

Kosmetika Eveline, Bielenda


Požadované řešení

Ráda bych dostala zpět peníze nebo dostala zboží, pokud není nějaké na skladě, jsem ochotná ho vyměnit za jiné nebo abyste mi ho poslali později, či mi vrátili peníze jen za chybějící zboží a to co máte skladem mi poslali. Jsem přístupná jednání a kompromisu, ale musí nějaké být.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 12:44, před 11 lety

Dlužník, který svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 517 odst. 1 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel by měl vyzvat prodejce ke splnění dodávky zboží v určité lhůtě. V případě, že prodejce svůj dluh v této lhůtě nesplní, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení finanční částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.12.2013 17:25, před 11 lety


Veronika Látalová

Hodnocení:

Komentář: Panu jednateli jsem zavolala sama, znovu, s tím, že to prostě vyzkouším. Nevím, jestli to bylo v důsledku stížnosti, nebo ne, ale s panem jednatelem jsme vše vyřídili po telefonu. Děkuji