Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
moje maminka, starší paní v důchodu se neuváženě zaregistrovala u této společnosti. První platba po měsíční zkušební době proběhla 4.10.2015 kartou 2 247,-KČ, přes to, že maminka nezná přihlašovací jméno ani heslo, není schopna se přihlásit, tudíž služeb nevyužívá, ani od společnosti nedostala žádný partnerský kontakt. Další platba proběhla zřejmě v lednu nebo únoru 2016, pak maminka zablokovala kartu, ale bohužel situaci neřešila. Ke dni 5.5.2016 je u společnosti evidován dluh 2 247,- plus 297,- manipulační poplatek. Společnosti jsem psala, že nejsou jejich služby využívány, a žádám o zrušení VIP členství i profilu, byla jsem odkázána na jejich všeobecné podmínky a že není možné profil zružit z důvodu že jsem nestihla dobu 14 dní před začátkem dalšího prodloužení členství. Vzhledem k tomu že služba není využívána myslím, že nárok na platbu je neoprávněný.
CZ-05-2016-100838870-BE2-DN (citujte, prosím) 01.06.2016
Zrušit VIP členství i profil, nenárokovat další platbu, vzhledem k tomu, že nebylo využíváno služeb.
|
Tweet |
Byl-li uzavřen zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce, kterou je pak nutné celou uhradit. Dle všeobecných obchodních podmínek předmětné společnosti je třeba podat výpověď písemnou formou, pouhé vymazání profilu nepostačí.
Pozornost je třeba věnovat tomu, že společnost má ve všeobecných obchodních podmínkách automatické prodlužování smlouvy o stanovenou dobu, dokud spotřebitel službu nevypoví.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Výpověď lze podat i formou emailu na uvedené adrese zakaznickyservis@be2, avšak je vhodné z důvodu předběžné opatrnosti připojit k tomuto emailu formou přílohy i podepsanou naskenovanou výpověď zpoplatněného smluvního vztahu. Dle smluvních podmínek společnosti klient ve své písemné výpovědi čitelnou formou uvede své plné jméno, zemi, v rámci které služeb be2 využívá, svou e-mailovou adresu, zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: collections@be2.com.
Bohužel adresa Collections@be2.com. kterou uvádí spol se mi vrací jako neplatná, není možné se dohodnout...Velice ráda bych celou situaci ukončila a zrušila smlouvu, jen chybí komunikace se spol Be2.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: collections@be2.com.
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Dobrý den,
Váš případ byl již přezkoumán a rádi bychom Vás v dané souvislosti informovali, že souhlasíme se zrušením Vašeho VIP členství na stránce be2. V budoucnu Vám již tedy nebudou z naší strany strženy žádné členské poplatky či zasílány požadavky na úhradu členství.
Informujte nás prosím, zda-li Vám vyhovuje řešení Vašeho případu prostřednictvím našeho Zákaznického centra a jeho uzavření na stránce dTest-u
Děkuji moc, díky Vaší pomoci se má žádost vyřešila k naprosté spokojenosti.
Pochybuji že bez Vaší účasti by se mnou někdo komunikoval.
Ještě jednou moc děkuji.
Hodnocení: