Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
28.4. jsem si zaplatila měsíční VIP členství.. po důkladnem přečtení podmínek, jsem hned 5.5. zaslala faxem s formulářem a průvodným dopisem, vlastnoručním podpisem, výpoveď. Ještě jsem to pro jistotu zaslala i mailem na zakaznický servis. T.J. po 7 dnech aktivace jsem podala hned i výpověď… daleko dřív než píšou (14 dní) Dnes jsem s hrůzou zjistila z výpisu banky, že mi k 30.5. ztrhli přes 2 tisíce Kč! Vypověděla jsem ve lhůtě stanovené, s jejich tiskopisem…zaslala faxem i doporučeně i mailem… (podací lístek z pošty mám). Ze zákaznického servisu mě nikdo nikdy nekontaktoval. Po dnešním zhlédnutí výpisu z banky, jsem nevěřila vlastním očím :-( Prosím poraďte jak postupovat...
I.J.
Ráda bych vypověděla VIP členství, což se mi zřejmě nepovedlo dle jejich podmínek a navrácení peněz.
|
Tweet |
Smlouvu byla uzavřena po internetu, a spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy (nefunkční email), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
User ID: 3ef382e175cb6cf54c101454
Dobrý den,
po překontrolování informací ve Vašem profilu bylo ověřené, že jsme z Vaší strany nepřijali Výpověď prolongace Vašeho VIP členství.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP statusu, bylo Vaše VIP členství automaticky prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď nám byla v stanovené výpovědní lhůtě zaslaná, přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho profilu.
V případě, že jste se snažili odeslat Výpověď prostřednictvím FAX-u, ale snaha o její odeslání zlyhala, přepošlete nám prosím scan chybového hlášení, které Vám FAX vydal.
Pokud nemůžete prokázat včasnou a řádnou Výpověď svého VIP statusu, budete žel nést odpovědnost za vzniklé náklady a možnost refundace nebude k dispozici.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
Dne 28.4. aktivováno VIP členství. (pardon nebylo to 5.5) ale 4.5. odeslaný doporučený dopis s výpovědí a ukončení-viz doklad v příloze (smazala jsem iniciály, v případě potřeby zašlu bez smazání). Z faxu potvrzení nemám, protože proběhlo v pořádku.. Ještě přikládám ofocený mail ze dne 17.5. kde apeluji na potvrzení zrušení, které jsem podala toho 4.5. Dle potřeby zašlu i nevymazané údaje-nechci zveřejňovat své osobní údaje.
Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax, nepřijímá poštu), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Stížnost byla opětovně přeřazena na spotřebitelku, která má možnost ke stížnost přiložit další soubor.
přikládám i kopii mailu...
Děkujeme, že ste se s Vaším problémem obrátili na nás.
V nejbližší době Vás bude kontaktovat člen našeho zákaznického servisu prostřednctvím e-mailu s cílem projednat Vaší záležitost. Můžete také kontaktovat náš zákaznícký servis přímo na adrese zakaznickyservis@be2.cz
Na zákaznický servis zakaznickyservis@be2.cz jsem psala několik krát mail. (viz.přiloha výš). Nikdy se mi nikdo neozval. Včera jsem taky zjistila, že na Be2 seznamce, mám zrušené VIP členství. Nikdo nic neoznámil, jen prostě zrušeno - viz.přiloha. Předpokládám tím pádem, že mi ztržené peníze z 30.5.2016 navrátíte. I.J.
1. vypovědela jsem dle pokynů VIP členství (28.4.2016), za 7 dní od aktivace (4.5.2015.) Dodržela jsem všechny pokyny jak se má-včetně zaslání Vašeho formuláře, s vlastním podpisem na adresu do Luxemburska doporučeným dopisem, zaslala faxem i napsala na zákaznický servis.(odezva žádná) Viz. přílohy výš.
2. Neměli jste právo mi z karty ztrhnout 30.5. další poplatek přes 2 tisíce!
3. Žádám o navrácení dané částky a doufám, že deaktivaci VIP členství, mi ručíte za to, že již žádné další poplatky si nedovolíte ztrhnout ( ani za měsíc, ani za 3...nikdy)!
I.J.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Dobrý den, všechny potřebné dokumenty o řádném vypovězení VIP členství jsem již zaslala v příloze viz. výše.Požaduji proto konkrétní vyjádření od společnosti Seznamky Be2 , kdy mi vrátí neoprávněně stržený poplatek 2247 Kč za VIP členství. Stále čekám kdy mně bude kontaktovat zákaznický servis.....stále mi žádný email o navrácení peněz nepřišel ani potvrzení, že mi již v budoucnosti nebude žádný poplatek ztrháván. Jen připomínám, že VIP členství jste mi bez jakéhokoliv oznámení zrušili minulý týden viz příloha výš.
I.J.
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně 10-06-2016 cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Máte tu jasné důkazy k tomu, že jsem vypověděla již 4.5. 2016! Tudíž 7 dní po aktivaci. Přeji si sdělit, kdy mi navrátíte neoprávněně ztržené peníze! A jasně chci Vaše vyjádření, že mi již nikdy v budoucnu nebudete sahat na peníze a požadovat-vymáhat další. I.J.
Dnes jsem byla vyzvána na pokyn právničky a policie dát firmě na vědomí, že mají 10 dní lhůtu na navrácení neoprávněného ztržení poplatku 2.247 Kč.
Po nedodržení lhůty podává moje právnička stížnost na Evropské spotřebitelské centrum a následné další právní kroky. I.J.
Jak již bylo řečeno, váš požadavek byl ovládal 10-6-2016. Zkontrolujte prosím e-mailovou ynnusa@seznam.cz~~dobj a odpovídat na náš zákaznický servis.
Na udaný mail mi od Vás nikdy nic nedošlo, jsem na něm denně několik krát!
Opět přikládám doklad JPG o vypovězení VIP členství 4.5.2016. 7 dní od aktivace!
Do 10 dní mi 2.247Kč vraťte.
Stížnost přeřazujeme znovu na společnost a žádáme ji, aby reagovala na požadavek spotřebitelky (spotřebitelka prokázala, že se smlouva pokoušela vypovědět včas; výpověď smlouvy byla spotřebitelce znemožněna ze strany společnosti).
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Mě nezajímají Vaše zpracování. Důležité je, že jsem vypověděla VIP členství 7 dní od aktivace a stejně jste mi ztrhli peníze, na které jste neměli již nárok! Veškeré podklady o řádném zrušení jsem doložila! Žádám o navrácení peněz! I.J.
Stížnost znovu přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost případ doplnit o další skutečnosti, případně jej uzavřít.
Dobrý den,
společnost Be2 seznamka mi peníze vrátila na účet, tím dodržela smluvní podmínky. Z Vip členství jsem vyřazena.
Je smutné, že se musí člověk takhle dožadovat svých práv.
Děkuji dTestu za podporu a snahu mi jakkoliv pomoct. Děkuji této stránce,
že vůbec existuje a je prospěšná určitě i jiným nespokojeným osobám.
Děkuji panu J.Krausovi za vstřícnost a pomoc.
Uzavírám tuto stížnost.
S pozdravem I.J.
Informujte nás prosím, zda-li Vám vyhovuje řešení Vašeho případu prostřednictvím našeho Zákaznického centra a jeho uzavření na stránce dTest-u
Hodnocení:
Komentář: Jsem plne spokojena.