Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#11104Špatně dodané objednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2016, před 9 lety

Zdeněk Vodička

Znění stížnosti

Společnost CZC.cz si při prodeji plete jablka s hruškama a posílá neobjednané zboží. Při uznané reklamaci kdy jsem zboží platil hotově mi chtějí vrátit peníze za chybně dodané zboží do deseti dnů na účet bankovním převodem. Tyto postupy CZC.cz se mi nelíbí a v reklamačním řádu je namají nikde popsaný. Jaké mám práva na převzetí pěněz stejným způsobem jakým jsem je vydal? To znamená v hotovosti.


Požadované řešení

Za chybně dodanéhé zboží vrátit peníze v hotovosti. Stejně jak bylo toto neobjednané zboží placeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2016 08:19, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.6.2016 08:42, před 9 lety

Dobrý den pane Vodičko,

můžete mi prosím zaslat číslo objednávky nebo faktury na e-mail kucerova@czc.cz? Ráda to prověřím.

Děkuji Vám předem.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2016 21:53, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2016 18:05, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.