Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost CZC.cz si při prodeji plete jablka s hruškama a posílá neobjednané zboží. Při uznané reklamaci kdy jsem zboží platil hotově mi chtějí vrátit peníze za chybně dodané zboží do deseti dnů na účet bankovním převodem. Tyto postupy CZC.cz se mi nelíbí a v reklamačním řádu je namají nikde popsaný. Jaké mám práva na převzetí pěněz stejným způsobem jakým jsem je vydal? To znamená v hotovosti.
Za chybně dodanéhé zboží vrátit peníze v hotovosti. Stejně jak bylo toto neobjednané zboží placeno.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Vodičko,
můžete mi prosím zaslat číslo objednávky nebo faktury na e-mail kucerova@czc.cz? Ráda to prověřím.
Děkuji Vám předem.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.