Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěla jsem ukončit, vypovědět smlouvu s O2 Family a přejít pod zaměstnanecký program, který nabízí O2. Musím platit penalizaci za předčasné ukončení smlouvy, když "zůstávám" u stejného poskytovatele služeb. Pořád to bude O2, který je 100% vlastníkem společnosti O2 Family. Je tento postup správný ?
O2 Family
Vyřešit převod čísla bez penalizace.
|
Tweet |
Vypovědět smlouvu uzavřenou na dobu určitou je možné, avšak společnost si může nárokovat úhradu za předčasné ukončení smlouvy. Výše úhrady nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek (platí pro spotřebitelské smlouvy).
Postup společnosti je možný, jelikož dochází k předčasnému ukončení závazku (není rozhodné, že by nový závazek byl sjednán se stejným poskytovatelem telekomunikačních služeb).
Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky 841 117 118 nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.