Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#1111Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Renata Horanská

Znění stížnosti

31.7.2013 jsem zakoupila mobil sony xperia ion za 6670kč a u po měsíci pestal fungovat posílala jsem na reklamaci 27.8.2013.Za celou dobu mi ani nezavolali ani nenapsali.1.10.2013 Jsem odstoupila od smlouvy a chtěla vrátit peníze ze strany obchodu zádná odpověd.23.10.2013 mi napsali ze do pátku by mi peníze měli pijít ale bohuel nenapsali do kterého pátku....30.10.2013 mi napsali na email kde jsou ty peníze ---peníze za Váš telefonek jsou již připraveny u paní účetní.Uz mi dochází trpelivost.Jde o nemalou částku na netu jsem našla recenze o tomhle obchodě a hrůza nejsem sama kdo má s něma problémy.Jsou to podvodníci a na trhu nemají co dělat!!!!


Požadované řešení

Prosím o okamité vrácení peněz na účet 94-2629050207/0100


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2013 15:14, před 11 lety

V případě marného uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace náleží kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
V případě odstoupení má prodejce do 30 dnů od jeho doručení vrátit peníze. Finanční obnos se vrací stejným způsobem, jak bylo placeno, pokud se strany nedohodly jinak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 14:42, před 10 lety

Společnost 1-2Umobil s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.