Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#11111Výpověď služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 9 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2016, před 9 lety

Izzynka Mickey

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s požadavkem a jsem nucena připojit i stížnost. Opravdu jsem v poslední době s Vašimi službami, ochotou a přístupem velice nespokojena. Jsem u Vás již několik let a zaráží mě, jak těžké je cokoliv vyřešit. (To mohu potvrdit i jako správce T-mobilu pro naší společnost, kde využíváme Vaše služby)

Aktuálně bych ráda zrušila svůj tarif u Vás, jelikož cca před rokem jste rušil tarif Bav se s mých 5, který jsem využívala a aktuální tarif pro mě není výhodný. Samozřejmě jsem tenkrát neměla na výběr, tak jsem si ho vzala, ale absolutně nechápu, jak jste si mohli dovolit mi prodloužit smlouvu o dva roky, když jsem o to vlastně ani nestála, ale i to bych pochopila, ale teď když chci ,,odejít,, tak po mě chcete pokutu cca 2 500 Kč?....

Byla jsem ochotna ji zaplatit, než jsem začala řešit ještě jedno naše číslo, které využívá rodinný příslušník - 732 626 121. Tomuto číslu teď končí smlouva a protože já na svoje RČ již Vaše služby využívat nechci, měli jsme zájem tedy toto číslo nechat u T-mobilu a dát mu tarif, který mám já.

Vše jsme byli řešit společně tuto Neděli na Vaší prodejně v OC Nový Smíchov, kde nám řekli, že abychom na výše uvedené telefonní číslo mohli nastavit můj aktuální tarif, musím nejdřív zaplatit pokutu a teprve pak to číslo tam můžu převést!

Nezlobte se na mě, ale dívám-li se na to jako průměrně inteligentní člověk, pak nerozumím tomu, proč bych měla zaplatit pokutu, když si vlastně smlouvu u Vás nechám se stejným tarifem a jediné co se změní je telefonní číslo, které to bude využívat a kterému teď smlouva stejně končí a zvažuje přechod někam jinam?

Ráda bych věřila, že T-mobile je solidní společnost a určitě bych nerada celou situaci řešila přes kontrolní úřady. Ovšem z principu odmítám zaplatit pokutu, kterou považuji za nesmyslnou a nakonec i neoprávněnou.

Byla bych ráda, kdybyste mi vyšli vstříc a já tak neměla důvod svá čísla přenášet k jinému operátorovi.

Děkuji za pochopení

S pozdravem
Svobodová Lucie


Požadované řešení

Prosila bych, zrušit svoje stávající číslo - 776 59 49 12 a smlouvu převést na číslo u TM, kterému smlouva končí a to 732 626 121.

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2016 13:57, před 9 lety

Automatické prodloužení smlouvy není zakázáno. Operátor je však povinen informovat spotřebitelku způsobem, který si zvolila pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu.

Dle § 63 zákona o elektronických komunikacích v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, ať již výpovědí, nebo dohodou smluvních stran může být uložena pokuta, která však nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitel může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.