Společnost


ZLATNICTVÍ Josef Altman s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11112Reklamace hodinek Lacerta sviss movement třikrát, odmítnutí reklamace prodejcem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2016, před 9 lety

IVETA REPÍKOVÁ

Znění stížnosti

ZAKOUPENÉ HODINKY ZLATNICTVÍ ALTMAN ROZVELTOVA 123 SOKOLOV.KOUPENÉ PROSINEC 2015 JAKO VÁNOČNÍ DÁREK..LEDEN 2016 HODINKY SE ZPOŽDUJÍ CCA 5 MIN.I DATUM NEPŘESNÝ..HODINKY REKLAMOVÁNY V LEDNU 2016 MĚSÍC V OPRAVNĚ REKLAMACE VYŘÍZENA ŽE BYL MĚNĚN STROJEK.HODINKY NOŠENÉ ASI MĚSÍC A OPĚT ZPOŽDUJÍ SE DATUM NEPŘESNÝ..REKLAMOVÁNO BŘEZEN..MĚSÍC V OPRAVĚ..A REKLAMACE VYŘÍZENÁ S TÍM ŽE HODINKY V NAPROSTÉM POŘÁDKU VÝMĚNA BATERIE..HODINKY NOSÍM CCA ASI MĚSÍC TOTÁLNĚ SE ZASTAVUJÍ STOJÍ ..TŘETÍ REKLAMACE KVĚTEN 2016..V OPRAVĚ MĚSÍC REKLAMACE ZAMÍTNUTA S TÍM ŽE HODINKY BYLY VYSTAVENÉ NÁRAZU...VÝMĚNA BATERIE HODINKY FUNGUJÍ..HODINKY JSOU ZANACHANÉ V PRODEJNĚ ALTMAN SOKOLOV PRODAVAČKA TVRDÍ ŽE ZBOŽÍ JEN PRODÁVAJÍ A ZÁRUKY A REKLAMACE POSÍLAJÍ DODEJCI TÍM JSOU SOBLIGA A NEMUSÍ TAK NIC ŘEŠIT..PROSÍM O POSOUZENÍ TÁTO MÉ REKLAMACE A JISTĚ MYSLÍM ŽE SE CHCI ROZUMNĚ DOHODNOUT S PRODÁVAJÍCÍM BUD PENÍZE ZPĚT NEBO VÝMĚNU HODINEK..CENA HODINEK 3500 KČ. REKLAMACE 31ZH-16-01065.DĚKUJI REPÍKOVÁ IVETA LIBAVSKÉ ÚDOLÍ 125 35751..tel.723189186 PŘEJI HEZKÝ DEN


Produkt

HODINKY LACERTA SWISS MOVEMENT PARAGON MAJÍ V PRODEJNĚ S REKLAMACÍ


Požadované řešení

VÝMĚNU HODINEK ZA JINÉ NEBO VRÁCENÍ PENĚZ..NEMÁM UŽ DŮVĚRU K TOMUTO PRODUKTU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2016 10:05, před 9 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající. Pokud spotřebitelka nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Pokud prodávající reklamaci zamítne, nemůže bez souhlasu spotřebitelky provádět na věci jakoukoli opravu, a to ani za předpokladu, že tuto opravu poskytuje zdarma. Takové jednání lze považovat za obcházení zákona, neboť je tím spotřebitelce fakticky znemožněno rozporovat důvody pro zamítnutí reklamace. K prokázání stavu zboží před reklamací a po reklamaci by mohl posloužit reklamační protokol, který musí prodávající spotřebitelce povinně vydat.

Má-li spotřebitelka pochyby, že její reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 21:34, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.