Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefonicky byl uvedenou společností nabízen doplněk stravy, který měl zlepšovat zdravotní stav nemocné. Po konzultaci s lékařem bylo doporučeno tento doplněk neužívat. Po odběru a zaplacení jedné až dvou zásilek již nemocná další zásilky od společnosti nechtěla a přes operátorku společnosti zrušila zasílání dalších zásilek. Operátorka žádost akceptovala. Protože byly i nadále doručovány zásilky od této společnosti, tak je nemocná doporučeně vrátila na adresu: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102 zpět. Společně s vrácenými zásilkami poslala nemocná doporučeně ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ, ve kterém uvádí, že všechny zásilky vrací a že nemá ke společnosti žádné další závazky. Společnost se k tomuto nevyjádřila a předala pohledávku k mimosoudnímu inkasu společnosti M.B.A. consulting s.r.o., Sadová 541, 250 65 Libeznice, kde vyčíslená částka závazku činí již 1095,8 Kč.
Výživový doplněk stravy
Nevíme z čeho společnost vycházela při vyčíslení částky, která je dle našeho názoru neoprávněná. Požadujeme doložení všech okolností, které společnost vedly k evidenci závazku.
|
Tweet |
Dle Všeobecných obchodních podmínek společnosti postačí, aby spotřebitelka společnost telefonicky kontaktovala na čísle 234 099 888 (Po-Pá: 8-17 hod) a pravidelné zasílání zboží zrušila. Pokud byla smlouva o pravidelném zasílání zrušena, nemá společnost právní důvod k vymáhání peněžních prostředků.
Dobrý den,
dne 2.12.2015 jste volala na naší zákaznickou linku a zasílání bylo ukončeno. V této době jsme evidovali uhrazený Uvítací balíček (79 Kč), druhou zásilku neuhrazenou ani nevrácenou, třetí zásilku uhrazenou a čtvrtou zásilku jste nám vrátila zpět.
Operátorka Vám na druhou upomínanou zásilku posílala Čestné prohlášení, ve kterém jste nám svým podpisem měla potvrdit, že jste danou zásilku opravdu neobdržela. Bohužel formulář nám zpět podepsaný nedorazil. Čestné prohlášení se vrátilo od České pošty s poznámkou, že je chybná adresa. Z toho důvodu jsme se Vám v těchto dnech pokoušeli dovolat a vše s vámi vyřešit: 23.1.2016, 20.2.2016, 5.3.2016, 16.4.2016 - bohužel jsme se Vám nedovolali.
V červnu jste nás kontaktovala s tím, že Vás operátorka již odkázala na společnost M.B.A. Consulting, s.r.o., kterým byla pohledávka předána k dořešení. Také nám dne 9.6.2016 volal pán, který se nejprve nechtěl představit, po té sdělil, že je Váš právník. Poslali jsem na Váš email i objednávkový hovor, který byl v pořádku. Dne 13.6.2016 jste poslala email, že si přejete vymazat z databáze - kolegy Vás opět odkázala na výše zmíněnou společnost MBA.
Z naší strany jsme se jednoznačně snažili s Vámi spojit a vše zavčasu vyřešit. Expedovali jsme Vám celkem pět upomínek, které jsou navyšované o poplatky + další administrativní a časové výdaje má i společnost MBA.
Snažíme se vždy vyjít vstříc a proto Vám nabízíme úhradu pouze za zásilku VS 1894663002 + poplatky za naše upomínky. Tzn celkem 399 Kč. V případě zájmu můžete zaslat ofocené upomínky, které Vám byly expedovány.
Pokud přistoupíte na náš návrh a uhradíte částku 399 Kč na náš účet: 2500877342/2010 (FioBanka), VS 1894663002, budeme obratem informovat MBA o naší domluvě a vymáhání bude z jejich strany zcela uzavřeno a situace bude dořešená.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Dobrý den,
dne 13.6. 2016 jsem přistoupila na Váš návrh a odeslala částku podle instrukcí.
Požaduji obratem informování společnosti MBA o naší domluvě, kdy ze strany MBA bude vymáhání zcela uzavřeno a situace bude dořešená.
Požaduji vyřazení z evidence společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. a M.B.A. Consulting s.r.o. sídlem Sadová 541, 250 65 Libeznice, jakožto i písemné potvrzení doručené na mojí adresu uvedenou v e-mailové korespondenci, ve kterém bude uvedeno, že ke společnostem Helvetia Direct Marketing s.r.o. a M.B.A. Consulting s.r.o. sídlem Sadová 541, 250 65 Libeznice nemám žádné pohledávky a tedy jsem trvale vyřazena z databáze výše zmíněných společností.
Děkuji, Šimáková Jitka
Dobrý den,
společnost M.B.A. Consulting, s.r.o. potvrdila uzavření případu a již po Vás nebude vymáhat dlužnou částku. U nás jste již byla vyřazena z databáze pro marketingové účely a nebudeme Vás již kontaktovat s nabídkami. Po připsání dohodnuté částky budeme celou záležitost též považovat za uzavřenou.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Dobrý den,
v příloze PDF zasílám potvrzení o provedené platbě ze dne 13.6.2016 na účet společnosti Helvetia Direct Marketing s.r.o. .
Žádám o písemné doručení na mojí adresu uvedenou v e-mailové korespondenci, že ke společnostem Helvetia Direct Marketing s.r.o. a M.B.A. Consulting s.r.o. sídlem Sadová 541, 250 65 Libeznice nemám žádné pohledávky a tedy jsem trvale vyřazena z celkové databáze výše zmíněných společností, tedy ne jen z marketingové databáze, ale ze všech databází.
Děkuji, Šimáková Jitka
Dobrý den,
po přijetí platby Vám pošleme dopis na Vaší adresu s podpisem a razítkem. Úplné vyřazení z databáze není zcela možné z důvodu již předchozí a uskutečněné administrativy a korespondence (zaslané faktury, upomínky, atd.).. Nebudeme Vás však již nijak kontaktovat a vůbec nebudeme Vaše kontaktní údaje někomu poskytovat samozřejmě.
Platba nám zatím nepřišla, budeme stále sledovat. Dopis pošleme doporučeně na Vaší adresu.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
po přijetí platby pošlete doporučeně dopis na mojí adresu s podpisem a razítkem.
Totéž požaduji od společnosti M.B.A. Consulting s.r.o. sídlem Sadová 541, 250 65 Libeznice, které jste věc v minulosti předali.
Vámi poslaná zpráva :
" Po připsání platby budeme firmu MBA informovat a budete vyřazena z databáze dlužníků. " ( dosud jsem neobdržela od MBA žádné stanovisko )
a dlaší vaše zpráva
" Dobrý den,
společnost M.B.A. Consulting, s.r.o. potvrdila uzavření případu a již po Vás nebude vymáhat dlužnou částku. " ( dosud jsem neobdržela od MBA žádné stanovisko )
Z důvodu řešení jedné věci u dvou společností přirozeně požaduji písemné vyjádření o bezdlužnosti od obou společností.
Po vyjádření se od obou společností budu považovat celou věc za vyřízenou.
Děkuji, Šimáková Jitka.
Dobrý den,
společnost MBA Vám zítra zašle poštou požadované potvrzení. My stále čekáme na platbu a poté pošleme potvrzení také.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
posečkám na potvrzení od vás i od MBA.
S pozdravem, Šimáková Jitka.
Dobrý den,
platba 399 Kč byla připsána na náš účet. Dnes Vám poštou odesíláme slíbené potvrzení.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
společnost MBA již zaslala potvrzení o bezdlužnosti na mojí adresu.
Čekám ještě na potvrzení od vás.
S pozdravem, Šimáková Jitka.
Dobrý den,
to je zvláštní. Dne 16.6. jsme Vám dopis poslala doporučeně. V příloze zasílám podací lístek. Pokoušeli jsme se kontaktovat i Českou poštu. Bohužel podle čísla zásilky nelze zásilku dohledat. Dnes přijde pošťák, takže mu lístek vrátíme, aby prověřil kdo to u přepážky na České poště zpracoval a kde je dopis teď.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
v příloze, kterou jste poslala, používáte špatnou adresu.
Na Váš e-mail info.cz@helvetia-dm.com jsem odeslala několikráte
adresu správnou.
Tedy ještě jednou Vám posílám na mail adresu, na kterou pošlete doporučené potvrzení o bezdlužnosti, jako v případě MBA.
S pozdravem, Šimáková Jitka.
Dobrý den,
zítra odchází pošta. Dopis Vám tedy zasíláme na uvedenou adresu doporučeně.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Zákaznický servis
Dobrý den,
včera jsem obdržela potvrzení i od vaší společnosti.
Žádám blokaci mého telefonního čísla, aby na něj nemohla být uskutečněna jakákoliv další nabídka.
S pozdravem, Šimáková Jitka.
Dobrý den,
ano, jak jsme již x-krát potvrdili, vše je zablokované a jste vyřazená z databáze pro marketingové účely.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Zákaznický servis
Co napsat na závěr ? Snad jen konec dobrý, všechno dobré.
Nechť jsou podobné příběhy jako tento ponaučením pro nás všechny do budoucna.
Pracovníkům dTestu děkuji za veřejné zprostředkování komunikace, za jeho rady a názory. Přeji Vám mnoho dalších úspěšných let.
Společnostem M.B.A. consulting s.r.o., Sadová 541, 250 65 Libeznice a Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102 přeji co nejméně zákazníků.
Jitka Šimáková.
Dobrý den,
jako snad každá společnost máme spokojené a bohužel občas i nespokojené zákazníky. Nicméně se vždy snažíme co nejrychleji a nejefektivněji vše vyřešit k oboustranné spokojenosti. Nestavíme se zády k problémům a řešíme vše individuálně. Stejně tak jsme se snažili vyřešit i Vaší záležitost.
Děkujeme za spolupráci.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Zákaznický servis
Hodnocení: