Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Koupil jsem Home Theater systém Sencor a tato krabička nebyla schopna ani přehrát pořady, co sama z televize nahrála. Reklamoval jsem to 2x přes Alzu, ten samý výsledek, "vada se neprojevila". Nabídl jsem aby mi technik když to bude zkoušet mi zavolal a dám mu přesné instrukce jak vadu zreprodukuje. Opět to samé, žádný telefonát a po 30 dnech: vada se neprojevila.
Sencor SHR 9600T
Vrácení nebo oprava vadného zboží.
|
Tweet |
Dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný vyřídit reklamaci řádně a včas. V případě, že se v servisu vada neprojevuje, bude třeba dokázat její existenci, například videem atd. Pokud je projev vady takto zdokumentován, je povinností prodejce zjistit příčinu závady.
Dobrý den,
zařízení bylo přezkoušeno a nevykazuje Vámi udávané vady.
Pokud nám zašlete přesný popis s případnou dokumentaci, kde se vada projevuje, můžeme lépe nasimulovat daný projev.
S pozdravem,
Jan Melicherík
Manažer reklamací
Vada se neustále projevuje u mě doma když nahrávám pořady z DVB-T. Pokud si u toho nahrávání pokouším TV i sledovat, závada se projevuje víc. V průměru 1 z 5 pořadů nejde zpětně přehrát vůbec, nebo se přehrávání do 30 minut samo zastaví s chybovou hláškou.
Dobrý den,
doporučuji opětovnou reklamaci s upřesněním vady, případně pořízením nahrávky nefunkčnosti a přiložit na médium. Tato dokumentace bude přiložena k reklamaci a odeslána do autorizovaného servisního střediska ke kontrole.
S pozdravem,
Jan Melicherík
Manažer reklamací
Dobrý den,
můžu Vám pořídit ukázkové nahrávky. Bohužel disk co jsem v tom měl, teď používám v jiném systému domácího kina, kde již vše perfektně funguje. Když mi do zařízení dáte (půjčíte) disk, přinesu Vám ho k reklamaci zpátky i s nefunkčními nahrávkami, případně i s videem, dokumentujícím závadu.
Hodnocení:
Komentář: Společnost přestala komunikovat.