Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#1112Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Maroš Šándor

Znění stížnosti

Koupil jsem Home Theater systém Sencor a tato krabička nebyla schopna ani přehrát pořady, co sama z televize nahrála. Reklamoval jsem to 2x přes Alzu, ten samý výsledek, "vada se neprojevila". Nabídl jsem aby mi technik když to bude zkoušet mi zavolal a dám mu přesné instrukce jak vadu zreprodukuje. Opět to samé, žádný telefonát a po 30 dnech: vada se neprojevila.


Produkt

Sencor SHR 9600T


Požadované řešení

Vrácení nebo oprava vadného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2013 12:31, před 11 lety

Dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný vyřídit reklamaci řádně a včas. V případě, že se v servisu vada neprojevuje, bude třeba dokázat její existenci, například videem atd. Pokud je projev vady takto zdokumentován, je povinností prodejce zjistit příčinu závady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2013 09:18, před 11 lety

Dobrý den,

zařízení bylo přezkoušeno a nevykazuje Vámi udávané vady.

Pokud nám zašlete přesný popis s případnou dokumentaci, kde se vada projevuje, můžeme lépe nasimulovat daný projev.

S pozdravem,

Jan Melicherík
Manažer reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.11.2013 00:09, před 11 lety


Maroš Šándor

Vada se neustále projevuje u mě doma když nahrávám pořady z DVB-T. Pokud si u toho nahrávání pokouším TV i sledovat, závada se projevuje víc. V průměru 1 z 5 pořadů nejde zpětně přehrát vůbec, nebo se přehrávání do 30 minut samo zastaví s chybovou hláškou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2013 12:39, před 11 lety

Dobrý den,

doporučuji opětovnou reklamaci s upřesněním vady, případně pořízením nahrávky nefunkčnosti a přiložit na médium. Tato dokumentace bude přiložena k reklamaci a odeslána do autorizovaného servisního střediska ke kontrole.

S pozdravem,

Jan Melicherík
Manažer reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2014 14:19, před 11 lety


Maroš Šándor

Dobrý den,

můžu Vám pořídit ukázkové nahrávky. Bohužel disk co jsem v tom měl, teď používám v jiném systému domácího kina, kde již vše perfektně funguje. Když mi do zařízení dáte (půjčíte) disk, přinesu Vám ho k reklamaci zpátky i s nefunkčními nahrávkami, případně i s videem, dokumentujícím závadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.2.2014 13:33, před 11 lety


Maroš Šándor

Hodnocení:

Komentář: Společnost přestala komunikovat.