Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 24.5.2016 byla objednána služba internetu + televize. Termín připojení byl staneoven na 26.5.2016, technik přijel sdělil mi že je třeba napojit asi 20m kabelu a že to dnes neudělá, že si mi někdo "přístí týden" ozve. Nikdo se neozval. Několikrát jsem volal do společnosti kde mi vždy bylo sděleno že již bylo zaurgováno připojení a že se jistě někdo brzy ozve. Nikdo se neozval. Dnes je 10.6.2016 (17 dní od objednání) a stále se nikdo neozval. Vzhledem k tomu že interent potřebuji k zaměstnání je tato situace velmi nepříjemná.
Děkuji Doležal
Internet 100+ Televize Horizon Komfort +
Co nejrychlejší dodání služeb a sleva.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla zřízena ve sjednaném termínu, ocitá se společnost v prodlení. Jestliže služba není zřízena ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo vymáhat plnění ze smlouvy nebo může od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitel poskytovateli služeb, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla a že tato škoda byla způsobena porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti.
Z důvodu nestandardní, a tím pádem komplikovanější instalace, trvala příprava a realizace připojení klienta déle, než je obvyklé. Klientovi jsme s omluvou požadované služby zřidili v nejbližším možném termínu po obdržení jeho stížnosti a klient byl dle svých slov s vyřízením spokojen.
V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení: