Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#11123Nepřipojení objednaných služeb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2016, před 9 lety

Lukas Dolezal

Znění stížnosti

Dobrý den, 24.5.2016 byla objednána služba internetu + televize. Termín připojení byl staneoven na 26.5.2016, technik přijel sdělil mi že je třeba napojit asi 20m kabelu a že to dnes neudělá, že si mi někdo "přístí týden" ozve. Nikdo se neozval. Několikrát jsem volal do společnosti kde mi vždy bylo sděleno že již bylo zaurgováno připojení a že se jistě někdo brzy ozve. Nikdo se neozval. Dnes je 10.6.2016 (17 dní od objednání) a stále se nikdo neozval. Vzhledem k tomu že interent potřebuji k zaměstnání je tato situace velmi nepříjemná.

Děkuji Doležal


Produkt

Internet 100+ Televize Horizon Komfort +


Požadované řešení

Co nejrychlejší dodání služeb a sleva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2016 13:42, před 9 lety

Pokud služba nebyla zřízena ve sjednaném termínu, ocitá se společnost v prodlení. Jestliže služba není zřízena ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo vymáhat plnění ze smlouvy nebo může od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitel poskytovateli služeb, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla a že tato škoda byla způsobena porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2016 10:59, před 9 lety

Z důvodu nestandardní, a tím pádem komplikovanější instalace, trvala příprava a realizace připojení klienta déle, než je obvyklé. Klientovi jsme s omluvou požadované služby zřidili v nejbližším možném termínu po obdržení jeho stížnosti a klient byl dle svých slov s vyřízením spokojen.

V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 10:36, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.7.2016 11:02, před 8 lety


Lukas Dolezal

Hodnocení: