Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#1113Reklamace vyúčtování za služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Iva Kretková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dlouhá léta jsem byla spokojeným zákazníkem Vodafonu - své účty mám zaplaceny a směrem ke společnosti nemám žádný dluh.
V září tohoto roku jsem přešla se svým číslem pod hlavičku Onenet, jenž je také členem Vodafonu (takže jsem NEZMĚNILA operátora mobilních služeb.).
I když jsem urgovala přechod ke konci svého zúčtovacího období a upozorňovala na tuto změnu s dostatečným předstihem, nestalo se tak a důvod mi nebyl sdělen.
Díky tomu mi byly naúčtovány služby v tarifu za celý měsíc, i přesto, že jsem Vodafone služby využívala jen jeden den.
Nesouhlasím s vyjádřením pracovníka call centra, který mi sdělil, že "to tak prostě je". Pokud vím, měsíční tarif je povinen zaplatit zákazník, který si objednal datové služby, ale toto se nevztahuje na služby hlasové...


Nerozumím politice, kdy si seriózní firma účtuje 979,- Kč za 25minut telefonního hovoru. Tento přístup mi bohužel připadá jako schválnost, ne jako obchodní dohoda. Navíc, od společnosti neodcházím a za své služby vám přece budu platit dál.

Proto věřím, že mou fakturu přehodnotíte a já dostanu své peníze za neuskutečněné služby zpět, protože až dosud jsem byla s filozofií firmy spíše spokojena a jen nerada bych naše partnerství rušila.


V Rožnově pod Radhoštěm, dne 2.11 2013

p.s.: faktura č. 328838147 byla vypsaná na platbu dvou měsíců - fakturu za srpen jsem totiž díky přechodu již nebyla schopna zaplatit běžnou cestou u bankomatu. Technicky to již nebylo možné - což jsem se bohužel z běžně dostupných, vámi poskytovaných informací nikde nedozvěděla...


Produkt

fakturace hlasových služeb


Požadované řešení

Navrácení fakturované částky 990,- za neuskutečněné služby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2013 12:41, před 11 lety

V případě převodu telefonního čísla nebo změny tarifu se obvykle taková změna řídí obchodními podmínkami společnosti.
Zároveň v případě převodu čísla, kde následně dle zákona není služba poskytována, přesto operátor žádá její měsíční úhradu, jednalo by se bezdůvodné obohacení dle § 451 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2014 20:14, před 11 lety

Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.