Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
dlouhá léta jsem byla spokojeným zákazníkem Vodafonu - své účty mám zaplaceny a směrem ke společnosti nemám žádný dluh.
V září tohoto roku jsem přešla se svým číslem pod hlavičku Onenet, jenž je také členem Vodafonu (takže jsem NEZMĚNILA operátora mobilních služeb.).
I když jsem urgovala přechod ke konci svého zúčtovacího období a upozorňovala na tuto změnu s dostatečným předstihem, nestalo se tak a důvod mi nebyl sdělen.
Díky tomu mi byly naúčtovány služby v tarifu za celý měsíc, i přesto, že jsem Vodafone služby využívala jen jeden den.
Nesouhlasím s vyjádřením pracovníka call centra, který mi sdělil, že "to tak prostě je". Pokud vím, měsíční tarif je povinen zaplatit zákazník, který si objednal datové služby, ale toto se nevztahuje na služby hlasové...
Nerozumím politice, kdy si seriózní firma účtuje 979,- Kč za 25minut telefonního hovoru. Tento přístup mi bohužel připadá jako schválnost, ne jako obchodní dohoda. Navíc, od společnosti neodcházím a za své služby vám přece budu platit dál.
Proto věřím, že mou fakturu přehodnotíte a já dostanu své peníze za neuskutečněné služby zpět, protože až dosud jsem byla s filozofií firmy spíše spokojena a jen nerada bych naše partnerství rušila.
V Rožnově pod Radhoštěm, dne 2.11 2013
p.s.: faktura č. 328838147 byla vypsaná na platbu dvou měsíců - fakturu za srpen jsem totiž díky přechodu již nebyla schopna zaplatit běžnou cestou u bankomatu. Technicky to již nebylo možné - což jsem se bohužel z běžně dostupných, vámi poskytovaných informací nikde nedozvěděla...
fakturace hlasových služeb
Navrácení fakturované částky 990,- za neuskutečněné služby
|
Tweet |
V případě převodu telefonního čísla nebo změny tarifu se obvykle taková změna řídí obchodními podmínkami společnosti.
Zároveň v případě převodu čísla, kde následně dle zákona není služba poskytována, přesto operátor žádá její měsíční úhradu, jednalo by se bezdůvodné obohacení dle § 451 občanského zákoníku.
Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.