Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11130Nedodání položky i přes opětovné urgence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2016, před 9 lety

Gabriela Vincová

Znění stížnosti

Dobrý den,
9. dubna 2016 jsme si objednali službu "potraviny online". V objednávce jsme měli mít "Chléb kváskový 800g", který byl i napsaný na dodacím listu. Bohužel jsme zjistili, že chléb chybí - dokonce jsme za něj i zaplatili, přesto že v objednávce nebyl.

Vše jsme ihned řešili telefonicky na infolince, kde nám bylo sděleno, že pokud chléb chyběl, tak nám bude doručen. Na hloupý dotaz, jestli ho potřebujeme, jsme raději ani nereagovali, jelikož byla objednávka doručena po 9-té hodině ranní, tak jsme s chlebem asi chtěli hrát vybíjenou...

Paní na infolince nám nabídla doručení (9. dubna byla sobota) následující den, což jsme odmítli, vzhledem k tomu, že jsme nebyli doma a neměl by ho kdo převzít. Domluvili jsme se teda na tom, že chléb bude doručen při následující objednávce, dokonce jsme upozorňovali, že to nebude hned třeba za týden, ale můžeme objednávat až za delší dobu, bylo nám sděleno, že to není problém, že chléb přivezou.

Další objednávku jsme uskutečnili 10. května s tím, že jsme psali, že nebyl dodán chléb a že jeho dodání očekáváme. K našemu překvapení nebyl dodán ani napodruhé.

Dnes nám byl dovážen další nákup, objednali jsme si ten samý chléb, který nebyl dodán s tím, že třeba v Tescu pracuje někdo inteligentní, který tyto problémy registruje a chléb dodá zdarma. Chléb přišel, bohužel zdarma nebyl a onen chléb, na který čekáme už dva měsíce, je stále někde v nedohlednu.

Nejde ani tak o to, že jsme museli zaplatit 29,90 za něco, co jsme nedostali (krom toho, že nám bylo lživě sděleno, že to bude dodáno), ale když ještě vše domlouváme a jsme ujištěni, že zboží bude dodáno, když ještě urgujeme, aby dodáno bylo a přesto není, tak nevím, jestli je to výsměch ze strany Tesca...

Číslo původní objednávky: 13231-81926


Produkt

potraviny online, číslo objednávky: 13231-81926, "Chléb kváskový 800g" 29,90,-


Požadované řešení

Urychlené dodání chleba po předchozí domluvě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2016 12:02, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitelka se pak může domáhat jeho dodání. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 22:22, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.