Společnost


Globe Holding Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11132Neseriozny pristup pri predaji-zavadzanie z vyhrou zlavy 249€

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2016, před 9 lety

E. Kunkel

Znění stížnosti

Tiež som zakupila masažny pristroj na Agrokomplexe v Nitre teraz a tiež tym istym spôsobom,Pani mí dala potiahnuť zlavovy listok s tym že som vyhrala zlavu 249€..bola som si vybrať v banke 250€ a vratila mi zalohu 20€ ,ktoru som dala predtym -doplatila som 249€..myslim si že tato firma je neseriozna a pristroj ma na nete za cca 70€,avšak v mobile ma tato slečna uloženu stranku asi len pre tieto predajne akcie.
Tiež vratim pristroj bez udania dôvodu,ktory nebol ani rozbalený,mam svedka,boli sme tam viacerí a prosim všetkych,ktorí boli takto podvedení nech kontaktuju na č.tel..našho firemneho pravnika,ktoremu to pri zapornom riešeni odovzdam...0904578011,poprosim všetkych ktorí boli tymto zavažnym spôsobom privedeni do omylu a tym bol spachany tresny čin podvodu zakon 221...nech kontaktuju toto tel čislo hned v pondelok-13.6.2016!!!

Ak mi nebude vratena suma späť zavolam hned policiu a rozpošlem na všetky vystavne miesta recesie na firmu....taktiež hned upovedomim Pana riaditela v Agrokomplexe Nitra,aby si sam overil recesie hlavne predajcov.

Môžme sa spojiť a reagovať spoločne v sudnom vedení!


Požadované řešení

Žiadam vratiť peniaze za uhradu pristroja a za cestu autom -70km x 0,4€= 28€ + strata času 3hod= 30€...spolu = 307€. !!!


Dňa 11.6.2016 01,47hod.


V Nitr.Strede Julius Faber


Uložene k sudnemu jednaniu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2016 11:02, před 9 lety

Pokud je smlouva uzavřena mimo obchodní prostory, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Ze zákona lze odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů zásadně od uzavření smlouvy, ale například u koupě zboží až od jeho převzetí. Podnikatel musí spotřebitele písemně poučit především o jeho právu na odstoupení. Pokud tak neučiní, platí lhůta delší, a to jeden rok a 14 dnů. Pokud poskytne poučení dodatečně, začne běžet od tohoto okamžiku ona 14 denní lhůta. Oznámení o odstoupení by mělo mít písemnou formu a být zasláno podnikateli na adresu uvedenou v poučení. Podstatné je, že pro dodržení lhůty pro odstoupení stačí, bylo-li oznámení nejpozději poslední den lhůty odesláno.

Zakoupené zboží musí spotřebitelka bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů od zaslání odstoupení od smlouvy vrátit zpět prodávajícímu a ve stejné lhůtě by měly spotřebitelce dorazit peníze. Stačí, že spotřebitelka prokáže prodávajícímu odeslání zboží na adresu uvedenou v uzavřené kupní smlouvě. Pokud nelze zboží ze své podstaty vrátit obvyklou poštovní cestou a v době uzavření smlouvy bylo dodáno do domácnosti spotřebitele, je podnikatel povinen zboží u spotřebitele doma vyzvednout na své náklady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2016 23:42, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.