Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Koupila jsem si včera v Tescu ve Dvoře Králové nad Labem Buffalo hovězí jerky (balení 25g)a doma jsem po otevření zjistila, že jsou jednotlivé kousky pokryté plísní. A to rozhodně nebyly dle data prošlé, takže rozhodně nedoporučuji něco takového prodávat. Člověk si to pak koupí a akorát vyhodí peníze za nic. A jelikož jsem byla ve Dvoře Králové pracovně a nejbližší Tesco mám trochu dál, tak jsem zboží ještě nereklamovala.
Buffalo jerky beef, 25g
Nejlepší by bylo zboží stáhnout z prodeje, když je prodáváno plesnivé. Výrobce zřejmě nedokáže vyrobit kvalitní zboží, které by se nekazilo. Nejraději bych byla za vrácení peněz.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Spotřebitelka může také podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení předpisů na ochranu spotřebitele. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.