Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11135Plesnivé jerky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2016, před 9 lety

Pavla Církvová

Znění stížnosti

Koupila jsem si včera v Tescu ve Dvoře Králové nad Labem Buffalo hovězí jerky (balení 25g)a doma jsem po otevření zjistila, že jsou jednotlivé kousky pokryté plísní. A to rozhodně nebyly dle data prošlé, takže rozhodně nedoporučuji něco takového prodávat. Člověk si to pak koupí a akorát vyhodí peníze za nic. A jelikož jsem byla ve Dvoře Králové pracovně a nejbližší Tesco mám trochu dál, tak jsem zboží ještě nereklamovala.


Produkt

Buffalo jerky beef, 25g


Požadované řešení

Nejlepší by bylo zboží stáhnout z prodeje, když je prodáváno plesnivé. Výrobce zřejmě nedokáže vyrobit kvalitní zboží, které by se nekazilo. Nejraději bych byla za vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2016 12:14, před 9 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Spotřebitelka může také podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení předpisů na ochranu spotřebitele. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 22:25, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.