Společnost


Šenkýř Lumír

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1114Objednávka zboží z 23.4.2013

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Ivana Vágnerová

Znění stížnosti

Objednali jsme si na www.lumma-shop.cz a uhradili jsme zboží , konkrétně pánské boxerky v hodnotě 599,- Kč v barvě černé, velikost XL, po mých nesčetných urgenčích nám bylo 14.6 doručeno zboží jiné barvy i velikosti, které jsem vrátila. Emailem jsem byla ujištěna ,že mi obratem bude zasláno zboží dle objednávky. Do dnešního dne jsem neobdržela ani zboží ani mi peníze nebyly vráceny zpět. Na moje emaily mi nikdo neodpovídá, po stížnosti na obchodní inspekci mi bylo sděleno, že na lumma shop podalo stížnost několik dalších lidí, od kterých zinkasovali peníze a také nevrátili. Proto požaduji okamžité vrácení mých peněz zpět na můj účet


Produkt

pánské boxerky, barva černá, velikost XL,voucher číslo 3030217930


Požadované řešení

žádám vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2013 15:28, před 11 lety

Prodejce je povinen dodat zboží v dohodnutém termínu.
Dlužník (prodejce) je povinen plnit řádně a včas. Jestliže, tak nečiní, je v prodlení.
Pokud je dlužník v prodlení, a nesplní svoji povinnost (dodat zboží) ani v dodatečné přiměřené lhůtě dané věřitelem (kupujícím), tak má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 517 odst.1 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny si vrátit vzájemná plnění, která smlouvou nabyly.
Prodejce je tak povinen vrátit kupní cenu za zboží, jež nedodal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:19, před 10 lety

Pan Šenkýř Lumír nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.