Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednali jsme si na www.lumma-shop.cz a uhradili jsme zboží , konkrétně pánské boxerky v hodnotě 599,- Kč v barvě černé, velikost XL, po mých nesčetných urgenčích nám bylo 14.6 doručeno zboží jiné barvy i velikosti, které jsem vrátila. Emailem jsem byla ujištěna ,že mi obratem bude zasláno zboží dle objednávky. Do dnešního dne jsem neobdržela ani zboží ani mi peníze nebyly vráceny zpět. Na moje emaily mi nikdo neodpovídá, po stížnosti na obchodní inspekci mi bylo sděleno, že na lumma shop podalo stížnost několik dalších lidí, od kterých zinkasovali peníze a také nevrátili. Proto požaduji okamžité vrácení mých peněz zpět na můj účet
pánské boxerky, barva černá, velikost XL,voucher číslo 3030217930
žádám vrácení peněz na účet
|
Tweet |
Prodejce je povinen dodat zboží v dohodnutém termínu.
Dlužník (prodejce) je povinen plnit řádně a včas. Jestliže, tak nečiní, je v prodlení.
Pokud je dlužník v prodlení, a nesplní svoji povinnost (dodat zboží) ani v dodatečné přiměřené lhůtě dané věřitelem (kupujícím), tak má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 517 odst.1 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny si vrátit vzájemná plnění, která smlouvou nabyly.
Prodejce je tak povinen vrátit kupní cenu za zboží, jež nedodal.
Pan Šenkýř Lumír nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.