Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11140Zavádějící cenovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2016, před 9 lety

Pavel Broukal

Znění stížnosti

Vážení,
dnes 11. 6. 2016 jsem byl ve vaší prodejně Albert na adrese Leopoldova 23, Praha 4. Všiml jsem si tam levného baleného masa. Jednalo se přesně o výrobek Uzená rolovaná plec. Na cenovce uvedené v liště na regálu pod výrobkem bylo napsáno cituji: "UZENÁ ROLOVANÁ PLEC CCA 500G" pod tím velká cena "15,90" vedle toho "Kč" a pod tím drobným písmem /100 g. A pak titěrným písmem pod čarou: 1 kg = 159, 00 Kč. Že je povinný přepočet na 1 kg malým písmem jsem si u vašich výrobků už nějak zvykl. Ale z celkového provedení cenovky mi přišlo, že cca 500 g stojí 15,90 Kč. Kdybych cenovku nedůvěřivě nezkoumal, býval bych si to maso koupil. Připadá mi to zavádějící. Všiml jsem si něčeho podobného i na jiných prodejnách, nejsem si jistý, jestli se jednalo jen o Albert.

S pozdravem,

P.B.


Požadované řešení

Tyto cenovky předělat a do budoucna psát jasné ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2016 10:24, před 9 lety

Prodávající je povinen při nabídce a prodeji zboží poskytnout informaci spotřebiteli tak, aby měl možnost seznámit se s cenou před jednáním o koupi zboží. Prodávající má povinnost označit zboží cenou, kterou uplatňuje v okamžiku nabídky a vztaženou k prodávanému jednotkovému množství zboží a určeným podmínkám. Zvláště se zakazuje, aby informace o ceně vzbuzovala dojem, že je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

V případě nedodržení této povinnosti může být prodávajícímu uložena pokuta za správní delikt až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.