Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.11.2015 jsem si zakoupil mobilní telefon. Začátkem dubna 2016 začala závada na telefonu. Nespolehlivé dobíjení. Při dalším pokusu už telefon nebylo možno dobít.
Telefon jsem odnesl do prodejny, kde jsem ho zakoupil a předal k reklamaci. Reklamace nebyla uznána z důvodu mechanického poškození systémového konektoru.
Mohu prohlásit, že jsem telefon i nabíječku používal výhradně dle návodu výrobce, takže předpokládám, že z mé strany za cca 5 měsíců nedošlo k mechanickému poškození. O Vandalismu ani nehovořím. Navíc telefon je sportovní, tudíž má dvojitý obal a je vodotěsný. Přes údajně mnou poškozený konektor je gumová zátka, pod ní je konektor utopený ve dvojitém obalu. Dle mého názoru nekvalitní měkký materiál konektoru.
V této věci jsem již oslovil ČOI a oddělení ADR z Čoi, který situaci také řeší.
GSM myPhone Hammer Iron oranžová/červená
Záruční oprava, výměna, vrácení peněz.
Po této delší odstávce telefonu by bylo dobré dodat i novou baterii.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Smejkal.
Vaši reklamace posuzoval přímo autorizovaný servis, který reklamaci zamítl. Dle servisu se jedná o mechanické poškození konektoru. Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce a nechat si vypracovat posudek, který tvrzení servisu vyvrátí. Proplacení posudku pak můžete požadovat v rámci nutných nákladů na reklamaci.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den.
S vyjádřením servisu samozřejmě nesouhlasím a rád se obrátím na znalce.
Toho znalce zajistí firma czc od které jsem telefon koupil???
Jaký bude další postup?? Co vyřídí czc co já jako kupující a co servis???
Byl jsem vždy přesvědčen, že celou reklamaci a její průběch celý vyřizuje společnost, která zboží prodala koncovému zákazníkovy...
S pozdravem
Jan Smejkal
Projeví-li se vada na zboží v prvních šesti měsících od jeho převzetí, platí vyvratitelná právní domněnka, že zboží bylo vadné již při prodeji. V případě soudního sporu by tak musel prodávající prokázat, že tomu tak nebylo.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den pane Smejkal.
Jak uvádí dTest, můžete se obrátit na znalce a po vypracování posudku poté opět na nás.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Můžete to ukončit. Nesehnal jsem v plzeňském kraji soudního znalce, který se specializuje na telekomunikační zařízení.
Rozhodl jsem se oslovit opraváře elektroniky, který vyměnil datový konektor. Oprava vyšla na 300 Kč. CZC za ni chtělo 800 a to jsem měl zařízení v záruce.
Vím, že jsem tím přišel o záruku, ale je mně to úplně jedno. K čemu je taková záruka, když Vám není umožněno ji uplatnit. Firmu CZC po tomto samozřejmě nedoporučuji a už vůbec nedoporučuji víše uvedený polský šmejd výrobek z nekvalitního materiálu. S pozdravem Jan Smejkal