Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Chci zrušit registraci na seznamce be2.Nikde jsem ji nenašla
seznamka
zrušení členství, odstranění emailu ze seznamu
|
Tweet |
Využije-li spotřebitel služby této internetové seznamky, zaregistrovat se lze zdarma, zatímco využívání následných služeb je zpoplatněné. Bezplatně si spotřebitel může založit profil a vyplnit osobnostní test. Navázání kontaktu a zasílání zpráv je již možné pouze v rámci placeného členství. Zatímco bezplatný smluvní vztah je možné ukončit vymazáním profilu, výpověď placeného členství je nutné podat v písemné formě nebo vyplnit online formulář.
Předplacením členství na zkušební období spotřebitel uzavírá smlouvu o poskytování služeb touto společností, čímž zároveň dává souhlas s jejími obchodními podmínkami. Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Dobrý den,
zákaznický servis be2 jsem nenašla.Nenašla jsem ani adresu společnosti kam poslat výpověď.Dále jsem chtěla uvést, že jsem ani nic neplatila, pouze jsem se registrovala,
neměla jsem představu ani o co se jedná.Navíc všude publikují, že jsou zdarma.
Nechci žádné členství natož VIP.Nedaří se mi to zrušit.Publikují, že jsou zdarma.Připadá mi to jako špatný vtip, chci co nejdříve zrušit členství.Prosím najděte mi adresu společnosti, kde sídlí popř. telefon na společnost.Opakuji nic jsem neplatila, platit ani nechci.Nechápu proč mě evidují, kartu jsem ani nepoužila.Zákaznický servis jsem kontaktovala bez výsledku.
Společnost ve svých Všeobecných obchodních podmínkách (dále jen VOP) uvádí, že výpověď je nutné zaslat na adresu be2 S.à.r.l.; služby zákazníkům / ukončení; 13 rue du Commerce; L-1351 Luxemburg; Luxemburg nebo na fax +49 (0)89 – 95 46 41 05. Ukončit smluvní vztah je dle VOP také možné prostřednictvím mobilní aplikace nebo prostřednictvím webového linku pokud existuje možnost ”podání online výpovědi”. Společnost dále uvádí ve VOP svůj email: zakaznickyservis@be2.cz. Pokud společnost spotřebitelce znemožňuje smluvní závazek vypovědět v souladu VOP, jde to k tíži společnosti.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Zasílání informačních notifikací (emailů) můžete zrušit přímo ve svém profilu v sekci „Můj profil – Nastavení – Zákaznický servis“.
Pokud si budete přát definitivně smazat celý profil, učiňte tak prosím prostřednictvím následujícího postupu. (Profil žel nelze – s ohledem na ochranu osobních dat – smazat přímo ze strany Zákaznického centra, děkujeme Vám za pochopení.)
1) Na naší domovské stránce www.be2.cz se prosím přihlašte do svého profilu.
2) Na horní liště prosím klikněte na sekci "Můj profil" a následně na sekci "Nastavení".
3) V rámci sekce "Nastavení" prosím (po zadání svého přístupového hesla) klikněte na tlačítko "Status profilu" a následně na tlačítko "Smazat". Váš profil bude po stisknutí uvedeného tlačítka definitivně vymazán.
Mějte prosím na paměti, že uvedená informace bude do systému zapsána během 48 hodin.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
moje členství bylo snad zrušeno.To přesně nevím.Vím jen to, že jsem postupovala dle instrukcí. Email o zrušení členství jsem neobdržela.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.