Společnost


Deal Extreme Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11146Nefunkční (pravděpodobně již použité) zboží, reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2016, před 9 lety

Silvie Fidrová

Znění stížnosti

Objednala jsem si speciální flashku, kterou jsem obdržela poškrábanou, nefunkční, bez originálního obalu a manuálu, jen tak vhozenou do obálky, bez dokladu. Na můj první e-mail (24.5.) reagovali jen zasláním manuálu (pdf) bez dalšího vyjádření. Odeslala jsem tedy doporučenou poštou flashku zpět jako reklamaci s průvodním dopisem. Opět bez reakce. Když jsem se dovolala na jediný uvedený telefonický kontakt, pán mě velmi neomaleně „vysvětloval”, že mám komunikovat pouze e-mailem, aby prý byla komunikace průkazná. Na mé e-maily však nikdo nereaguje.


Produkt

nahrávací flashdisk TOP Spy USB 300 8GB za 949,- Kč (uhrazeno 19.5. převodem) - obdržela jsem ji poškrábanou, v jednom místě je plast zdeformovaný, po připojení k PC ji počítač nezaznamená, zato se začne po několika vteřinách výrazně přehřívat


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2016 08:42, před 9 lety

Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, je prodávající povinen vydat mu potvrzení o tom, kdy ji uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace.

Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Vzor pro odstoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Veškeré písemnosti, podací lístky, doporučujeme spotřebiteli si pro případ sporu dobře uschovat. Dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nevyřízením uplatněné reklamace ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud nebyla prokazatelně sjednána mezi stranami lhůta delší, se dopouští podnikatel správního deliktu dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Dozorový orgán může při zjištěném pochybení uložit podnikateli ve správním řízení pokutu. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 13:24, před 8 lety

Společnost Deal Extreme Czech s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.