Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu 2011 jsem zakoupila v obchodě "Butik Avenue" ve Vodičkově ulici v Praze zavazadlo, které jsem použila cca 3 x během necelých dvou let na kratší služební cesty. Při třetím použití praskly umělohmotné uzávěry. Výrobek jsem reklamovala 15.5.2013 na prodejně s tím, že je naprosto nemožné, aby silou mých prstů byly zničeny. Žádala jsem výměnu nebo vrácení peněz. Raklamace byla vyřízena záporně ( reklamační protokol nemá číslo, jediné vyjádření "kompetentního znalce" beze jména bylo „není vadou na materiálu“ ).
Psala jsem i doporučený dopis jednateli společnosti Durcicovi, na který jsem nikdy nedostala odpověď. Znalci, které jsem nalezla na www.justice.cz mi sdělili, že nemá cenu se obracet na soud, neboť znalecký posudek by přesáhl cenu produktu ( 1.799,-Kč ).
Umělohmotný menší, skořepinový kufr stříbrné barvy
Výměna za nové zboží nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má být zamítnutí reklamace řádně odůvodněno. V případě, že by znalec potvrdil a soud nárok následně přiznal, náklady na znalecký posudek hradí dle § 598 občanského zákoníku prodávající jako náklady spojené s reklamací.
Společnost Prevely s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.