Společnost


Prevely s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1115Reklamace cestovního zavazadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Šárka Gandalovičová

Znění stížnosti

V listopadu 2011 jsem zakoupila v obchodě "Butik Avenue" ve Vodičkově ulici v Praze zavazadlo, které jsem použila cca 3 x během necelých dvou let na kratší služební cesty. Při třetím použití praskly umělohmotné uzávěry. Výrobek jsem reklamovala 15.5.2013 na prodejně s tím, že je naprosto nemožné, aby silou mých prstů byly zničeny. Žádala jsem výměnu nebo vrácení peněz. Raklamace byla vyřízena záporně ( reklamační protokol nemá číslo, jediné vyjádření "kompetentního znalce" beze jména bylo „není vadou na materiálu“ ).
Psala jsem i doporučený dopis jednateli společnosti Durcicovi, na který jsem nikdy nedostala odpověď. Znalci, které jsem nalezla na www.justice.cz mi sdělili, že nemá cenu se obracet na soud, neboť znalecký posudek by přesáhl cenu produktu ( 1.799,-Kč ).


Produkt

Umělohmotný menší, skořepinový kufr stříbrné barvy


Požadované řešení

Výměna za nové zboží nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2013 15:25, před 11 lety

Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má být zamítnutí reklamace řádně odůvodněno. V případě, že by znalec potvrdil a soud nárok následně přiznal, náklady na znalecký posudek hradí dle § 598 občanského zákoníku prodávající jako náklady spojené s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 14:24, před 10 lety

Společnost Prevely s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.