Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#11150Nevyřízení pojistné události

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2016, před 9 lety

Jan Polach

Znění stížnosti

Dobrý den,

měl jsem pojištěný mobil, a rozbil se mi. Nahlásil jsem pojistnou událost (APOJ16200941) a využil jsem garantovanou službu na produkty Samsung, kdy se sveze přístroj expediční službou, a je garantovaných 10 dní pro vyřízení. Pojistnou událost jsem nahlásil 17.5 2016 a telefon byl svezen 19.5 2016. Dneska je 13.6. 2016 a mobil STÁLE NEMÁM!!! Několikrát jsem volal na pojišťovnu, tam mi bylo řečeno, že mobil je v servisu stále a není žádně info.


Produkt

Kód pojistné události: APOJ16200941


Požadované řešení

Rád bych touto zprávou požadoval vyřešení mojí pojistné události. A také byhc požadoval aspoň nějaké odškodné, protože si myslím že garantovaných 10 dní, neznamená skoro kalendářní měsíc. Mělo by se také přijít, kdo za toto může, aby se tento případ v budoucnu neopakoval!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2016 17:38, před 9 lety

Rozhodné bude,jaké smluvní podmínky byly sjednány. Pokud prodávající garantoval přednostní vyřízení pojistné události bez výjimky, musí svému závazku dostát. Pokud nebyla příplatková služba poskytnuta, může spotřebitel žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu uhradil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2016 15:27, před 9 lety

Vážený pane Polachu,

velmi mě mrzí, jak vyřízení pojistné události vnímáte. Vyřizovali jsme ji v rámci pilotního projektu nadstandardně včetně zajištění odvozu poškozeného přístroje i jeho zpětného doručení, kdy většina případů byla opravdu kompletně vyřizována do 10 dnů, což je velmi unikátní kvalita služby.

Omlouvám se, že ve Vašem případě došlo v servisu ke zdržení vyřízení, pravděpodobně nebyly dostupné náhradní díly. V každém případě lhůta 10 dnů nebyla součástí smluvních podmínek viz https://dwn.alza.cz/Files/ALZA_RS_ALADR_1_2013_15_I.pdf. Naše společnost se oproti zákonným povinnostem interně zavazuje vyřizovat veškeré pojistné události nejpozději v poloviční lhůtě, než ukládá zákon, tedy 45 dnů.

Budu ráda, pokud toto nedorozumění neovlivní Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.7.2016 20:01, před 9 lety


Jan Polach

Hodnocení: