Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
měl jsem pojištěný mobil, a rozbil se mi. Nahlásil jsem pojistnou událost (APOJ16200941) a využil jsem garantovanou službu na produkty Samsung, kdy se sveze přístroj expediční službou, a je garantovaných 10 dní pro vyřízení. Pojistnou událost jsem nahlásil 17.5 2016 a telefon byl svezen 19.5 2016. Dneska je 13.6. 2016 a mobil STÁLE NEMÁM!!! Několikrát jsem volal na pojišťovnu, tam mi bylo řečeno, že mobil je v servisu stále a není žádně info.
Kód pojistné události: APOJ16200941
Rád bych touto zprávou požadoval vyřešení mojí pojistné události. A také byhc požadoval aspoň nějaké odškodné, protože si myslím že garantovaných 10 dní, neznamená skoro kalendářní měsíc. Mělo by se také přijít, kdo za toto může, aby se tento případ v budoucnu neopakoval!
|
Tweet |
Rozhodné bude,jaké smluvní podmínky byly sjednány. Pokud prodávající garantoval přednostní vyřízení pojistné události bez výjimky, musí svému závazku dostát. Pokud nebyla příplatková služba poskytnuta, může spotřebitel žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu uhradil.
Vážený pane Polachu,
velmi mě mrzí, jak vyřízení pojistné události vnímáte. Vyřizovali jsme ji v rámci pilotního projektu nadstandardně včetně zajištění odvozu poškozeného přístroje i jeho zpětného doručení, kdy většina případů byla opravdu kompletně vyřizována do 10 dnů, což je velmi unikátní kvalita služby.
Omlouvám se, že ve Vašem případě došlo v servisu ke zdržení vyřízení, pravděpodobně nebyly dostupné náhradní díly. V každém případě lhůta 10 dnů nebyla součástí smluvních podmínek viz https://dwn.alza.cz/Files/ALZA_RS_ALADR_1_2013_15_I.pdf. Naše společnost se oproti zákonným povinnostem interně zavazuje vyřizovat veškeré pojistné události nejpozději v poloviční lhůtě, než ukládá zákon, tedy 45 dnů.
Budu ráda, pokud toto nedorozumění neovlivní Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Hodnocení: