Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
již dvakrát se mi stalo, že u mého mobilního telefonu Samsung Galaxy došlo samovolně k aktualizaci OS Android.
V mobilu mám aktualizace zakázané, a přesto se mi stahují a dělají problémy. (Zpomalení a pády jiných aplikací) Mám za to, že mě výrobce nemůže nutit mít v mém mobilu operační systém, který nechci.
Samsung situaci odmítá řešit aniž by to nějak odůvodnili. Prostě na zákaznickém centru mě odkazují na zákaznickou podporu na netu, a opačně. Vždy mě řeknou, že pro mě nic neudělají, že pokud se aktualizace již začala stahovat tak si ji již musím nainstalovat.
Myslím, že na to nemají právo.
Mobil se po přechodu na Lollipop znatelně zpomalil a dochází k pádům ostatních aplikací. Samsung se vyjádřil, že pokud uvedu mobil do továrního nastavení a aplikace znovu nainstaluji, vše přestane. Nepřestalo. Nyní se mě snaží nainstalovat nový OS Marschmallow a situace se opakuje. Absolutně nenabízí žádné řešení a opakují, že si ten nový OS prostě nainstalovat musím.
Už nevím co dělat..
Děkuji za radu.
S pozdravem,
Petr Maček
Samsung Galaxy S5 Model: SM-G900F
Myslím, že pokud se mi proti mé vůli nainstaluje nový OS Android, měl by Samsung dát vše do původního stavu.
V každém případě chci mobil v takovém stavu, v jakém jsem ho koupil a požaduji aby už nadále nemohli probíhat aktualizace OS, které nechci. Nic více a nic méně.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Není-li tomu tak, jedná se o vadu.
Pokud spotřebitel při uzavírání kupní smlouvy nebyl seznámen s automatickými aktualizacemi softwaru, který byl při prodeji nedílnou součástí výrobku, mohl by po prodávajícím (tedy u osoby, která věc prodávala, nikoliv u výrobce) žádat, aby uvedl věc do bezvadného stavu.
Dobrý den, vážený pane Mačku,
Rád bych se Vám omluvil za komplikace s mobilním telefonem Samsung a tímto si dovoluji reagovat na Vámi vznesený podnět.
Z naší strany žádným způsobem uživatelé mobilních telefonů do automatické aktualizace operačního systému nenutíme, vždy se jedná o jednotlivé rozhodnutí přímo ze strany každého zákazníka, zda se rozhodne nabízenou aktualizaci instalovat nebo neinstalovat. Bez tohoto rozhodnutí které si zvolí sám uživatel zařízení k samovolné aktualizaci operačního systému nedojde a ani dojít nemůže.
Ze strany výrobce zařízení doporučuji nabízené aktualizace instalovat a operační systém mobilního telefonu tak udržovat aktuální. Pokud se z Vaší strany rozhodnete nabízenou aktualizaci operačního systému neinstalovat, není z naší strany možné garantovat 100% funkčnost deklarovaných funkcí a vlastností mobilního zařízení. Po provedené aktualizaci operačního systému je vždy doporučeno provést zálohu uživatelských dat pomocí programu Smart Switch nebo Kies bez aplikací třetích stran a mobilní telefon podrobit kompletnímu továrnímu resetu. Následně je možné uživatelská data do zařízení zpětně nahrát.
V případě kdy máte podezření na jakoukoliv závadu, je možné včetně prodejního dokladu nebo faktury od zakoupení zařízení navštívit autorizované servisní středisko Samsung k podání záruční reklamace. Pokud z Vaší strany s tímto vyjádřením nesouhlasíte, kontaktujte nás emailem na adresu info@samsung.cz. Do předmětu prosím uveďte VOC a Vaše jméno. Následně je možné celou situaci z naší strany individuálně posoudit a rozhodnout dalším postupu.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne.
Dominik Drašar
Zákaznická linka společnosti Samsung
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.