Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11156Nedoručení zboží, neustálé rušení mé objednávky z Vaší strany, vnucování jiného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2016, před 9 lety

Ing. Alena Fojtíková

Znění stížnosti

Před měsícem jsem si objednala GPS, zaplatila, uplatnila voucher, když jsem se po měsíci informovala na stav objednávky, tak mi byly doručené dva emaily. Jeden, že zboží se naskladňuje postupně a na druhý den druhý, že objednávka byla zrušená. Nehorázné, tím korenspodence neskončila. Když jsem se ptala, proč byla zrušená, tak mi bylo odepsané, že to je omyl, že není zrušená ( včera). Dnes ráno otevřu email a tam je zase správa, že objednávka je zrušená a mám si vybrat jiné zboží. Jsem s vaším internetovým obchodem krajně nespokojená, nikde žádné tel. číslo, aby se věci ujasnily. Přes váš obchod už nikdy nic nakupovat nebudu a to doporučím i všude. V případě, že se věc do týdne nedořeší, podám stížnost na českou obchodní inspekci.

Ing. Alena Fojtíková


Požadované řešení

udělat si u vás pořádek a neklamat zákazníky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2016 09:54, před 9 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, což lze při použití české internetové domény předpokládat, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jelikož zboží nedodal, může spotřebitel prodejce upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout mu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky.

Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Stejně tak může spotřebitel od smlouvy odstoupit rovnou (bez vyzvání prodávajícího či poskytování dalších lhůt), pokud smlouvu uzavřel jako spotřebitel přes internet. Tento nárok vychází z 1829 odst. 1 občanského zákoníku. Bude-li tento paragraf vykládán v souladu s evropskou směrnicí, potom má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy nejen do 14 dnů od převzetí věcí, ale ještě před jejím převzetím.

Doporučujeme zaslat společnosti na její adresu písemný dopis doporučeně, nejlépe s dodejkou (v daném případě zahraničního subjektu doporučujeme však spíše elektronicky prostřednictvím internetového formuláře na stránkách e-shopu, kdy si předem zkopíruje spotřebitel odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí), v němž odstoupí od kupní smlouvy uzavřené přes internet podle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. Prodávající má povinnost vrátit spotřebiteli peníze do 14 dnů od odstoupení. Neučiní-li to, bude nutné podat k civilnímu soudu žalobu na plnění.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2016 16:45, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.