Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 6.6.2016 jsem podepsala v Praze Novodvorská u firmy O2 smlouvuč.1-46862871883 na zprovoznění domácího internetu.
S asistentem prodeje panem Markem jsem domlouvala koupi MODEMU a on mi pod tímto názvem prodal ROUTER.
Když mi přišel do bytu objednaný technik a proboural mi kvůli kabelu zeď ( kde mám dodnes díru cca 12x7cm, kterou ani nespravil- mám to nafoceno), tak jsem šla opět na Novodvorskou a hned jsem chtěla uplatnit zrušení smlouvy dle zákona. Neboť jsem koupila "zajíce v pytli". Stížnost jsem podala i písemně na centrálu dne 10.6.2016, ale dodnes se mi nikdo neozval. Proto se obracím na vás.
Předem vám děkuji za vaši pomoc
Jiřina Vorlická
zrušení smlouvy
|
Tweet |
V daném případě bude záležet, zda byla smlouva uzavřena v obchodních prostorách společnosti (na pobočce), mimo ně nebo distančním způsobem. Byla-li smlouva sjednána distančním způsobem (přes internet, telefonicky, atd.) nebo mimo obchodní prostory, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dní, a to bez udání důvodu. Tato lhůta počne běžet následující den ode dne, kdy spotřebitelce bylo poskytnuto úplné znění smlouvy (buď v listinné, nebo elektronické formě).
Pokud však byla smlouva uzavřena na pobočce, nemůže spotřebitelka uplatnit toto právo. Vypovědět smlouvu uzavřenou na dobu určitou je možné, avšak společnost si může nárokovat úhradu za předčasné ukončení smlouvy. Výše úhrady nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
Spotřebitelka by mohla namítat neplatnost smlouvy, pokud by byla uvedena druhou stranou v omyl o rozhodující okolnosti. Spotřebitelka však musí tuto skutečnost prokázat.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně jak již bylo uvedeno výše, byla-li smlouva uzavřena na značkové prodejně, pak není možné uplatnit možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Při zrušení služby by v tomto případě došlo k vystavení smluvní pokuty ve výši 1/5 součtu paušálů za dobu nedočerpaného závazku.
Uvedete-li mi číslo přípojky a podrobnosti, z jakého důvodu nejste spokojena, pak se s vámi ráda podívám na možnosti řešení.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den,
moc se mi líbí vaše odpověď, která dělá z vašich klientů "obětní beránky".
Jak jsem vám výše napsala, jednalo se o nepochopení mé objednávky - záměnu názvu produktu. Takže splňuji ....Spotřebitelka by mohla namítat neplatnost smlouvy, pokud by byla uvedena druhou stranou v omyl o rozhodující okolnosti. Spotřebitelka však musí tuto skutečnost prokázat......
tuto verzi.
Nevím, co mám dokazovat dále, můj důvod je jasný.
Potřebuji MODEM, takže mi přestaňte vyhrožovat sankcemi a pokuste se mi jako zákazníkovi, který vám platí, vyhovět.
Zdraví
J.Vorlická
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Hezký den,
je mi líto, ale koupě zařízení nebyla součástí výše uvedené objednávky. Router jste tedy zakoupila samostatně na prodejně? Jaké zařízení (značka a typ) jste obdržela?
Modem vám případně můžu zaslat dodatečně za cenu 999 Kč, pro ověření však budu potřebovat rodné či referenční číslo. Také poprosím o adresu, na kterou vám můžu nechat balíček doručit.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den,
stále nechápu, co mi chcete říci. Můj důvod k odstoupení smlouvy stále platí a pokud mi nenabídnete něco jiného, tak předávám tuto záležitost svému právnímu zástupci.
Dále mne mrzí, jak dlouho musím čekat na vaši odpoveď.
Je vidět, že vám na zákazníkovi moc nezáleží.
Děkuji a zdraví
Jiřina Vorlická
Stížnost byla znovu přeřazena na společnost.
Hezký den,
v naši nabídce můžete najít pouze modemy nikoliv routery, pokud jste si zařízení odnesla přímo z naši prodejny, pak by mělo v pořádku fungovat, jestliže tomu tak není, bude zapotřebí zařízení reklamovat, případně prověřit funkčnost služby.
Jestliže jste modem nezakoupila přímo na naši prodejně případně prostřednictvím našeho eshopu, pak nemůžeme funkčnost garantovat.
Vzhledem k výše uvedeným informacím trvám na tom, že není možné uplatnit možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů, jelikož byla smlouva uzavřena na značkové prodejně ne mimo ni.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.