Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, soutěžila jsem s Nescafé zakoupila kávu a soutěžila o zážitkový poukaz v hodnotě 5000Kč a dokonce jsem i vyhrála na stránkách na mě vyskočil poukaz kde bylo psáno, blahopřejeme ti a že se mi ozvou na email, ale bohužel se nikdo neozval. Následně jsem napsala email a bylo mi řečeno, že nevyhrávám, že se jednalo o technickou chybu. Mám vše naofoceno že jsem vyhrála, ale bohužel výhru mi nechtějí uznat.
Chci svoji výhru.
|
Tweet |
Spotřebitelkou popsané jednání podnikatele by mohlo naplnit skutkovou podstatu správního deliktu klamavých, popř. agresivních obchodních praktik ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele (viz zejména Příloha 1 bod r) a Příloha 2 bod h) zákona).
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Rovněž by mohla spotřebitelka po podnikateli požadovat náhradu škody - za odeslané soutěžní a další SMS, telefonní hovory atd.
Popřípadě by mohlo dojít k uzavření vzájemné dohody na náhradním plnění, které by vyhovovalo oběma stranám.
Společnost Nestlé Česko s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost nám zaslala následující vyjádření:
„Děkujeme za Vaši zprávu. Rádi se Vaším podnětem budeme zabývat. Prosíme, kontaktujte nás na bezplatné lince 800 135 1335, případně můžete využít kontaktního formuláře: https://www.nestle.cz/cz/info/kontaktujte-nas či zaslat e-mail na info@nestle.cz“