Společnost


Nestlé Česko s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11159Soutěž od Nescafé

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2016, před 9 lety

Ivona Šebková

Znění stížnosti

Dobrý den, soutěžila jsem s Nescafé zakoupila kávu a soutěžila o zážitkový poukaz v hodnotě 5000Kč a dokonce jsem i vyhrála na stránkách na mě vyskočil poukaz kde bylo psáno, blahopřejeme ti a že se mi ozvou na email, ale bohužel se nikdo neozval. Následně jsem napsala email a bylo mi řečeno, že nevyhrávám, že se jednalo o technickou chybu. Mám vše naofoceno že jsem vyhrála, ale bohužel výhru mi nechtějí uznat.


Požadované řešení

Chci svoji výhru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2016 08:23, před 9 lety

Spotřebitelkou popsané jednání podnikatele by mohlo naplnit skutkovou podstatu správního deliktu klamavých, popř. agresivních obchodních praktik ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele (viz zejména Příloha 1 bod r) a Příloha 2 bod h) zákona).

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Rovněž by mohla spotřebitelka po podnikateli požadovat náhradu škody - za odeslané soutěžní a další SMS, telefonní hovory atd.

Popřípadě by mohlo dojít k uzavření vzájemné dohody na náhradním plnění, které by vyhovovalo oběma stranám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2016 11:53, před 9 lety

Společnost Nestlé Česko s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Společnost nám zaslala následující vyjádření:

„Děkujeme za Vaši zprávu. Rádi se Vaším podnětem budeme zabývat. Prosíme, kontaktujte nás na bezplatné lince 800 135 1335, případně můžete využít kontaktního formuláře: https://www.nestle.cz/cz/info/kontaktujte-nas či zaslat e-mail na info@nestle.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.