Společnost


itech4u, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11162Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2016, před 9 lety

Oldřich Čubr

Znění stížnosti

Dne 12.4.2016 jsem v obchodě společnosti ITECH4U v Benešově zakoupil na doporučení prodavače autonabíječku Fontastic s USB konektorem. Při nákupu jsem předložil svůj mobilní telefon a tablet s dotazem, že potřebuji do nákladního vozidla kvalitní autonabíječku pro nabíjení předložených přístrojů. Byla mi doporučena výše zmíněná autonabíječka a ještě jsem na doporučení zakoupil USB kabel mikrospin, jelikož na autonabíječce jsou 2 vástupy USB pro nabíjení. Po zapojení ve vozidle došlo ke spálení autonabíječky a zničení mobilního telefonu i tabletu. 2. 5. 2016 jsem autonabíječku reklamoval s požadavkem na opravu poškozeného mobilního telefonu a tabletu nebo uhrazení ceny zničených přístrojů. Společnost ITECH4U mi dnes předala v obchodě protokol, že neuznává reklamaci s odkazem na vyjádření dovozce společnost RECAL s.r.o, kde jejich zaměstnanec cituji uvedl : Adaptér nefunkční, bez výstupního napětí, spálený IO na systémové descebez viditelných známek zkratu či vady, Adaptér byl zjevně přetížen, zátěž připojených zařízení ( telefon+tablet) značně překračuje maximální proudový výstup adaptéru 1,2 A, reklamace je neoprávněná, nejedná se o vadu výrobku.
Při telefonickém hovoru mi reklamační technik dovozce sdělil, že je to můj problém, že si to mám řešit s prodavačem, který mi to prodal.
Balení zakoupeného adaptéru neobsahovalo žádný český návod, pouze na obalu bylo uvedeno 10-31 V.
Autonabíječka stála 219,- Kč, tablez zakoupený cca 20 minut před autonabíječkou 2499,- Kč a telefon , který je rok používán a byl zakoupen jako nový 1999,- Kč.


Produkt

Autonabíječka Fontastic s USB


Požadované řešení

Uznání reklamace a úhrada autonabíječky, telefonu a tabletu dle pořizovací ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2016 11:45, před 9 lety

Prodávající má povinnost poskytnout spotřebiteli návod v písemné formě a českém jazyce, nejsou-li pravidla užití výrobku obecně známá podle § 9 odst. 1 a § 11 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V opačném případě má spotřebitel možnost podat podnět České obchodní inspekci, která může prodávajícímu uložit pokutu jako veřejný dozorce spotřebitelského práva. Taktéž platí, že této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Byla-li prodávajícím (respektive jeho zaměstnancem) poskytnuta nesprávná informace o vlastnostech zboží při uzavírání kupní smlouvy, může spotřebitel takové zboží reklamovat. Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.

Doporučujeme v daném případě řešit poškození věcí reklamací u prodejce. V případě zamítnutí reklamace bude třeba se domáhat svých práv soudní cestou, a to žalobou na náhradu škody. Spotřebitel může zvážit využití právních služeb advokáta. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2016 00:02, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.